Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss

Šodien ( 27.11.2013) rīta reisā, kurš no Jelgavas attiet 5:38.. Instruktors jau ierāpjoties vilcienā klepoja un elpoja tā, ka bija nepatīkami to klausīties. Cilvēki bija vagonā pietiekami un bija klusums, tikai viņš elpoja tā, ka otrā vagona galā varēja dzirdēt. Pēcāk izkāpa ārā un turpināja klepot, rīstīties, atkrēpoties vai vienalga ko viņš tur darīja... Man bija pretīgi klausīties kā brīžiem vēl rūc nevis elpo. Ja ir tik slims, tad nav ko nākt uz darbu.

27.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas dzelzceļš Support Pārstāvja atbilde 27.11.2023

Labdien!

Informējam, ka Jūsu sūdzība ir pārsūtīta AS “Pasažieru vilciens”.

AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.

Kontaktinformācija:

Tālrunis: 80007600

Elektroniskā e-pasta adrese: [email protected]

Komentāri (5)

not a Karen 27.11.2023

Varbūt aizrijies?

not a Karen 27.11.2023

Par to neatbild Latvijas dzelzceļš, bet Pasažieru vilciens.

Velvetpopstar 27.11.2023

Nāk uz darbu, jo gan jsu nija kas viņa vietā strādā. Ir tādas darba vietas, kur pat slimam ir jānāk uz darbu.

S Spuris 27.11.2023

Normāls cilvēks pavaicātu vai ir kārtība un varbū vajag palīdzību ,nevis savu neapmierinātību izgāzt šeit. Nevar jau zināt ,varbū astma vai citi elpvadu saslimšana un to nevar paredzēt . Sūdzības autoram - karma zin savu lietu,gan jau atnāks pie tevis arī kādreiz vairrākārt atpakaļ.

A annaute 27.11.2023

Lol

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes