LV RU

Latvijas dzelzceļš - Lēna apkalpošana

Jelgavas Cukurfabrikas stacijā, es vēlējos kā jau katru nedēļu iegādāties trīs dienu biļeti, bet 24.04.21018 plkst 7: 09 biļešu izsniedzēja vārdā ludmila atteicās pārdot trīs dienu biļeti, ar attaisnojumu, ka esot rinda un vajag pārdot biļeti visiem. Es pilnīgi piekrītu, ka biļete ir jāsaņem visiem, tāpēc ir jābūt ātrai apkalpošanai. Biļešu pārdevēja iepriekšējam klientam veltīja 5 minūtes, kamēr visu izskaidroja, bet man pus minūti, lai izsniegtu biļeti. Nav taisnīgi, kāpēc tad vispār ir tādas 3 dienu biļetes vai nedēļas biļetes, ja viņas nevar iegādāties, kad es vēlos!

Atbilde no Latvijas dzelzceļš Support Pārstāvja atbilde 24.04.2018

Labdien,

Paldies par sniegto informāciju.

Minētais iebildums attiecas uz A/S Pasažieru Vilciens.

Ar cieņu,
VAS Latvijas Dzelzceļš

Papildināts Ieviņa21 24.04.2018

Es ļoti atvainojos Latvijas dzelzceļam, esmu norādījusi nepareizo uzņēmumu, sūdzība paredzēta A/S Pasažieru Vilciens.

I

Komentāri (8)

Z Zlatans123 24.04.2018

Ieva ja tu būtu kaut cik izglītota,tad saprastu,ka Latvijas dzelzceļam,nav nekāda sakara ar vilcienu biļetēm,ar cilvēku iekšzemes pārvadājumiem un strarptautiskajiem nodarbojas AS pasažieru vilciens un Latvijas ekspresis.Tā kā sūdzība ir adredēta nepareizajai kompānijai,tā jau ir zīmola apmelošana nomelnošana,neslavas ceļšana masu mēdijos,par to pienākas kriminālatbildība vai arī administratīvais sods!

I Ieviņa21 24.04.2018

Robert, ja jūs esat izglītotāks, tad tā vietā lai apvainotu un draudētu, jūs varējāt izlabot manas sūdzības kļūdu!
Un es nenoliedzu, steigā rakstot sūdzību esmu kļūdījusies un norādījusi nepareizo uzņēmumu, sūdzība tika paredzēta A/S Pasažieru Vilcienam.

T Tipiskais Latvietis 24.04.2018

Ja tu būtu izglītots tad saprastu ,ka šī situācija ir raksīta AS pasažieru vilciens un ir pieļauta kļūda pievienojot sūdzību.Situācijas aprakstā NAV minēts LDZ .Šoreiz tā nav apmelošana UN nevar par to būt kriminālatbildība vai administratīvais sods. Apmeklē mājas lapu likumi.lv noderēs varēsi pamacīties!

donna b 24.04.2018

Cik jocigi. Vai tad ir kasieres vaina ka ieprieksejais klients ir lens vai vecs vai stulbs, un tapec ilgi japaskaidro? Tadiem ka Tev vajag ekskluzivas kases, kur jamaksa 2x vairak, bet zibenigi atri. Ko tad teksi?

I Ieviņa21 24.04.2018

Iepriekšējais klients nebija ne lēns, ne vecs, droši vien problēma nebija klients. Neuzksatu, ka vajadzīga ekskluzīva kase, iepriekš ar šo nav bijis problēmu, citas darbinieces apkalpo ļoti labi!

T Tipiskais Latvietis 24.04.2018

Izlasi velreiz situāciju! Saprotu ka cilvēkam ar pirmo reizi nekas nepielec!

G Garāmgājējs LV 25.04.2018

http://www.pasazieruvilciens.lv/images/userfiles/normativi_noteikumi_dokumentacija/pasazieru_parvadasanas_kartiba_pasazieru_vilcienos.pdf
1.7. Biļešu kasēs abonementa biļešu un trīs, četru un piecu dienu biļešu tirdzniecību pārtrauc
piecas minūtes pirms vilciena atiešanas.
http://www.pasazieruvilciens.lv/images/userfiles/normativi_noteikumi_dokumentacija/pasazieru_parvadasanas_kartiba_pasazieru_vilcienos.pdf

I Ieviņa21 25.04.2018

Paldies par informāciju, atvainojos Ludmilai, bet tādu informāciju varētu izplatīt vairāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes