LV RU

"Kļavas lapa" origo - apkalpošana

Šodien ar draugu devāmies papusdienot, tā kā nevarējām izlemt kur iet, nolēmām izmēģināt Origo ēdnīcu "Kļava lapa". Ieejam iekšā, izskatās viss ok. Domāju, ko nu paņemt pusdienās. Sievietei, kas apkalpo, jautāju pēc frī kartupeļiem. Viņa atbild, ka tādu nav. Bet atvaino, es taču redzu, ka ir. Pieklājīgā balsī arī jautāju- "Kas tie tādi? Vai tad nav?" " Tie nav gatavi!" viņa strupi atcērt. Kaut gan tur uz otras pannas mazliet vēl bija gatavie frī kartupeļi. Neēdusi nevēlējos palikt, uzprasīju vārītos kartupeļus. Bet še Tev!... Viņa atbid: "Tikai īpašajā piedāvājumā- komplektā ar cūkgaļas kotleti." Tā kā cūkgaļu neēdu, jautāju pēc sautētiem dārzeņiem. Kāda laime, tos man atvēl, kā arī vistas fileju. Ieturēju pieklājīgo toni un pateicos, kaut gan vien dusmas un riebums pret tādu apkalpošanu. Lieki piebilst, ka draugs neko nepaņēma pusdienās šajā "lieliskajā ēdnīcā" un vēl vairāk par mani bija aizsvilies dusmās. Ēdiens bija auksts, bet garša- normāla, bet apkalpošana drausmīga, tādēļ nekad vairs mūžā es tur nesperšu kāju. Kā draugs teica teica, nav brīnums, ka šeit ir krīze, ja pat ēdnīcā apkalpojošais personāls, kurš būtu ieinteresēts, lai pie viņa nāktu vairāk klienti, uzgrūž savas negatīvās emocijas un nespēj izrādīt kaut nedaudz cieņas, un kādēļ man būtu tā cilvēka problēmas jāizjūt uz savas ādas. Atvainojiet, ja jūs vēlaties to izjust- laipni lūdzu. Bet ko zin, varbūt jums laimējas ar citādu attieksmi.

L

Komentāri (19)

M mi 14.11.2009

Origo vienīgā normālā vieta ir kafene Oranžs!

S Ssssss 14.11.2009

Man vienu reizi arī, bija tā, ka iedeva zaļus risis!
Es arī vairāk tur neiešu!!!

Y y 14.11.2009

ko juus wazaajieties pa leetaam wietaam, un gaidiet kko exkluziivu, kapeikpiseeji...

G gron 14.11.2009

Un ja būtu iedevusi negatavos frii, atkal būtu slikti! :))

Y y 14.11.2009

aizdomas ka Mi un Ssssss ir viena un taapati persona risis :)))))))

S santana 15.11.2009

Gron -Tu vispār izlasiji to sūdzību līdz galam, tur taču bija rakstīts, ka
uz otras pannas mazliet vēl bija gatavie frī kartupeļi.

T tramtataa 15.11.2009

varētu domāt, ka vienmēr jāstaigā un jāpusdieno ekskluzīvās vietās un šāda veida kafejnīcās vienmēr jārēķinās ar vai nu ar sliktu pārtiku vai sliktu apkalpošanu. Nebūt ne!

B Beril 21.11.2009

Es tur diezgan bieži iegriežos, kad citas ēstuves ir apnikušas... Apkalpošana vienmēr ir lieliska - smaida, piedāvā... utt.. Laikam atkarīgs no klienta..

K Kristīne 24.11.2009

Piekr;itu ka tu ir galīgi garām neviens mans paziņa tur neiet ieturēt pusdienas...

S soolo2 06.10.2012

Žēl ka te visi ir tik stulbi, es ar tur eju, tā ir viena no labākajām ēdināšanas iestādēm Rīgā, atmosfēra 10 balles, personās 10 balles, interjes un mājīguma sajūta vienkārši super. Nevajag paceltā tonī taujāt pēc pēdējiem tupeņiem, tā ir jebkurā normālā ēstuvē ka divus kartupeļus no pannas tev nedos.
Es uz so vietu kad esmu Latvijā eju cik biezi iespēams.

R RudīteRū 17.07.2014

Kasierēm un oficiantēm ir ļoti slikta attieksme, ja man kā pircējam, nejauši izlīst sula šķīvī, kurā bija tikai karbonēde. Paskatās uz mani un neko nezin, nemaz netaisās kkā izpalīdzēt. Paprasīju vai var šķīvi iedot vēl vienu, lai pārliktu karbonādi, jo viņai nekas slikts nav noticis, kā tik nedaudz uzlijusi greipfrūtu sula. Bet viņas ar attieksmi - pati tiec galā, neko nezinam, turpina skatīties apkārt un meklēt galdiņu, kur vajag novākt traukus. Beigās gāju pati pie ēdienu licējām pavaicāt šķīvi, kur laipni iedeva. manuprāt viņām ir pienākums arī izpalīdzēt klientam, kaut vai paplāti, kur viss ir izlijis paņemt no manis...Fui.

M martina812 17.07.2014

Tā kā es zinu ka tur uz vietas gatavo ļoti maz pārsvarā ved no kaut kādas ēdienu gatavošanas fabrikas. Tad par ēdiena kvalitāti iekams doties tur ēst vajadzētu padomāt. Darbinieki tur mainās ļoti bieži. Tāpēc arī tāda attieksme pret kientiem.

L linda1993 17.07.2014

Nu noteikti, ka neatgriezīšos- 1. Soļanku es paēst nevaru, jo olīves neciešu un man no viņām paliek slikti! Daudzos restorānos un kafejnīcās man tiek piedavāta iespēja ēst soļanku bez viņām ! bet šeit man atbild blondā viesmīle (gados jauna) lai makšķerējot arā kā gribu! Un turpina runāt ar savu kolēģi par tēmām, kas manuprāt klientiem nav jādzird. Un pie tam ar skaistajiem krievu izteicieniem . !

2 . Ja tur ir rakstīts BIEŠU SALĀTI AR ĶIPLOKIEM tie noteikti būs ĶIPLOKU SALĀTI AR BIETĒM!!!

P patiess 17.07.2014

atbilde Y, iet runa par normālu cilvēcisku atieksmi un servisu. domā ja tu samaksāsi 1000 latus par maltīti tevi apkalpos kautkādā maģiski brīnišķīgā veidā? ideots tāds. varētu teikt pat daunis kuršar galvu nedraudzējas. vairāk maksā labāka apkalpošana. hahaha ideots apdauzītais.

S sunskakisvarnapele 17.07.2014

patiess, idIots esi tu, ja pat nemaki so vardu pareizi uzrakstit.

I inichis 22.07.2014

nezinu, apkalpošana tur ir vienmēr laba, laikam ne tā jautāji.:D

V velta ganiņa 31.03.2015

"Kļavas lapu" apmeklēju kopš 2009.gada, kad vien esmu Rīgā. Man jāsaka, ka nelaipnu apkalpošanu neesmu saņēmusi un līdz šim ēdiens, ko esmu izvēlējusies, ir bijis garšīgs.
Reizēm gan izskatījies, ka griestu dekorējums (mākslīgas kļavu lapas) ir mazliet pieputējis.
Pēdējo reizi kafejnīcā viesojos 30.martā un jāsaka, ka ēdiens bija patiesi daudzveidīgs un garšīgs. Telpas un dekorējums pie griestiem bija tīrs. Apkalpojošais personāls, kā vienmēr, bija laipns un atsaucīgs, palīdzēja izvēlēties ēdienu maltītei (pastāstot kas kā gatavots). Paldies par darbu!

P POSTMAN2005 31.07.2015

Maksājotpar ēdienu iedevu 20 eur, man saka, ka tie bija 5 eur, solīja parādīt video u.t.t, iekšējo izmeklēšanu, personāls atstoi, un vēl reāli piečakarē, NEEJIET uz šo bistro!

S sokkkooolaaade 25.02.2016

man nupat bija līdzīga situācija,kā puisim,kuram sula ielija sķīvī.Arī apgazas glaze un tomatu sula salija sķīvī.Tas atgadījās brīdī,kad biju jau pie kases.Jautaju kasierei,vai varetu palīdzet kā atrisinat so situaciju,bet sī ka zombijs,spaida tik kases aparata podziņas.par maltīti samaksajam kopa 14 eiro,bet baudams nebija nekas.Var jau gadīties dazadi un neviens nevaino kadu citu sulas izliesana,bet nu nemot vera ka tomer jabūt kaut kadai elementarai ētikai pret klientu,attieksme bija sausmiiga.nekad vairs tur neiesu,acimredzot vadiiba ir galiigi garaam,jo loti biezi mainaas darbinieki.fui,peeee,,,,,,,,,,,,

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes