LV RU

Kas aizsargā pārdevēju? - klientu apkalpošana

Klientus aizsargā ntās tiesības ! Bet kādas tiesības aizsargā pārdevēju?
Es zinu uz ko esmu parakstījusies, strādājot ar klientiem, un cenšos pret katru izturēties cik labi vien varu,neizrādot savas emocijas! Esiet cilvēcīgāki, pārdevēji arī ir tikai cilvēki. Dzirdēt katru dienu replikas par to, ka kaut kas nav tā, kā patīkās, vai uzbraucienus par to, ka piedāvāju kafijai komplektā to nolāpīto biezpienmaizi, ir mans darbs! Ar to es pelnu iztikai ! Katru dienu, strādājot, kad kāda bāba kliedz man virsū, jo nejēdz nopīkstināt savu etalonu, kliedzot, ka es esmu viņu apzagusi, es cenšos visdiplomātiskāk tik ar šādu situāciju galā, lai pēc 16h darba dienas atnākot mājās, neieraudzītu sūdzības.lv, ka esmu kādu apkrāpusi. Esam saudzīgāki. Negribi to biezpienmaizi - Nē, paldies. Viss, ej prom. Nekliedz uz pārdevēju !

K

Komentāri (4)

Y YoYo 10.03.2013

Arī taisnība!
Diemžēl šī nesakārtotība sadzīvē, nedrošība par nākotni cilvēkus dara nervozus un samērā agresīvus.

M memmesmeitiņa 10.03.2013

Paldies, es nestrādāju apkalpojošā sfērā, bet tik ļoti labi tevi saprotu, lai gan...tomēr ir tavi kolēģi, kas rīkojas ļoti neglīti un dažreiz es kā klients (klients, kas cenšas vienmēr būt laipns pret pārdevēju, zinot, ka tas ir viņu darbs un ļoti daudzi to dara labi) aizeju aizvainots vai vismaz ar sabojātu garastāvokli. Domāju, ka labāk nevarēja pateikt, runājot visu to godīgo un labo cilvēku vārdā, kas strādā apkalpojošā sfērā. Diemžēl, pie vainas, šķiet, tanī visā ir tas, ka ļoti daudzi dala cilvēkus kārtās - nu tā - tu esi kalps un es kāds augstās kārtas pārstāvis un, ja man nezemojies, dabūsi bietē. Te nu mums jāaug vēl. Turies !

U uzzy 10.03.2013

taisnība arī šāda! Ikdienā ļoti daudz ir dzirdēts par klientu visatļautību. un paskatoties no malas laikam būs vien tā ka ir cilvēki, kas tiešām ir noslāņojušies tik tālu, ka domā kā visi pārdevēji un apkalpojošās sfēras cilvēki ir zem viņu kastas. Līdz ar to viņi nemāk normāli runāt ar cilvēkiem vispār.

Piektdienas piemērs mans maximā, iepirkos un viens no pirkumiem bija akcijas melone. Iesita kādu citu meloni par 1.3 ar kaut ko kilogramā septiņdesmit santīmu vietā par kg. Pie kases sāku pētīt čeku un aizgāju līdz melonēm pārbaudīt vai pats nebūšu nolohojies, sapratu ka nē. Aizgāju pie kases un laipni pajautāju vai tiešām bija jābūt šai cenai? Un ātri viss tika nokārtots ar visu atvainošanos. Un es ar uzmundrināju, ka visādi gadās un veiksmi darbā. No situācijas es pat aizgāju ar labāku noskaņojumu nekā ienākot veikalā pēc darba. Un diena nebija ne sabojāta, ne man visa pasaule vainīga. Tā teikt kādi paši būsim to pašu arī pretī saņemsim. Tas nu attiecās no abām pusēm - gan klienta, gan pārdevēja.

M memmesmeitiņa 10.03.2013

Nu tieši tā! Un emocijas daudz labākas nekā, ja nolamā un pats arī kaut ko dzird pretī un visiem sabojāts garastāvoklis, lai gan nebija nekāda lielā problēma sākumā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes