LV RU

Karlo Motors - Škoda - serviss

Liekas, ka šim autosalonam klienti vispār nav vajadzīgi - mašīnas ir labas, bet pēcpārdošanas apkalpošana viszemākajā līmenī! Pirms pusotra gada gribējām pirkt jaunu mašīnu, bet pārdevēja augstprātīgās attieksmes dēļ - aizmukām no salona, bet šodien ar savu servisa darbinieka attieksmi pazaudēja vēl vienu klientu - man draudzene vēl no rīta sapņoja par jaunu Fabiju - bet noteikti neieteikšu!

Komentāri (15)

El ellabella 08.08.2008

Man tā līdzīgi, gribēju, gan pirkt lietotu- atsaucība 0 neko reālu nepiedāvāja, braucu skatīties, demo mašīnu, ko tirgo kā jaunu, pa 17 tūkst. eur vismaz varēja pacensties iztīrīt uz pārdošanu, nopirku no privātpersonas pa 13 tūkst. identisku, tikai ar nedaudz lielāku noskrējienu...Man bija visādi varianti, lietota jauna, bet neviens tā īsti negribēja ar mani runāt, stāstīt un meklēt labāko variantu...

Br Brīnos 08.08.2008

Palasos te visas sūdzības un brīnos: visiem kautkādas problēmas- slikti apkalpo, kāds ir uzbļāvis, kautkas ir salūzis, kāds ir ar pārtiku saindējies. ... utt visādas muļķības. Man gan viss ir kārtībā. Par internetu nesūdzos, par kabeļtelevīziju nesūdzos, mobilie sakari strādā... Pārdevēji, viesmīļu man smaida, suņa kakā neesmu iekāpis, darba gevējs man makssā labu algu un apmaksāa visu nodokļus... Varbūt vaina tomēr ir Jūsos pašos.

Ar Arībrīnos 27.01.2009

Tu laikam acetonu dzer ka vislaik labi un labi... Karlo-motors to lieto kafijas vietā?

In INETA 03.03.2009

Tukumā jau arī ir Škodu serviss un salons.Un ja tur jūs sameklēsiet Arnoldu Tālr.29155313, tad jūs varēsiet baudīt laipnu apkalposanu, un jaunas automašīnas iegāde vai servisa pakalpojumi jums nesagādās nekādas problēmas!

An Anita 24.03.2009

Labāku servisu kā Karlo motors neesmu saņēmusi nevienā servisā!

Os Oskars 05.12.2009

Varu apliecināt, ka Arnolds Tukuma Karlo motorā ir tiešām lielisks pārdevējs. Es nevarēju sakarigi paskaidrot, ko man vajag, viņš pats palīda zem mašīnas, sameklēja, sazvanīja, pēc tam atzvanīja. Tā kā, ja vajag ideālu apkalpošanu Škoda centrā, jābrauc uz Tuķi!

Ss SSS 06.12.2009

Arnolds no Tuķa ir aizgājis, jo nav vairs reāli ko tirgot!

Ni Niks 10.03.2010

Kad sencis pirka jaunu Škodu Imantas autocentrā, tad laba sadarbība bija ar pārdevēju Uldi. Redzēs kā būs ar servisa apkalpošanu. Dzirdētas briesmu lietas...

Ai aigars 07.09.2010

par salonu nezinu, bet par Škodas servisu biķernieku ielā varu pateikt vienu - NEBRAUCIET TUR!
atdevu mašīnu uz remontu 1dienā un man teica, ka vēlākais līdz 5dienai noteikti būs gatava! ja tomēr nē, noteikti pazvanīšot, pabrīdināšot! pienāca 5dienas vakars un, protams, neviens nezvanīja! kad es pats beidzot sazvanīju (kādas trīs reizes deva citu numuru, kur intersēties) pateica, ka 1dien no rīta mašīnu varēšu savākt! pienāca pirmdiena - atkal neviena zvana no sevisa..un protams, mašīna nebija gatava..sazvanīju, teica, ka 2dien deviņos varu savākt. aizbraucu pakaļ mašīnai..vēl nebija gatava! solīja, ka uz vieniem būs..un patiešām, kā par brīnumu - bija!
tiešām nepatīkama pieredze - ja negribās čakarēt nervus, noteikti iesaku meklēt citu servisu..

An Andris 19.01.2011

Nu nezinu, kas jums tur par problēmām visiem ar šo kantori. Piezvanīju uz servisu Imantā, pierakstījos uz nākamo dienu. Atbraucu, auto nodevu, pateicu, kas satrauc, ko vajag novērst. Teica, ka darbi noritēs 3 stundas. Pēc 3 stundām dabūju savu auto, problēmas elektronikā novērstas, viss darbojas kā nākas. Saņēmu pat atlaidi 31% apmērā, jo auto ir nu jau pēcgarantijas auto. Darba pieņēmējs laipni novēlēja, lai labi ripo un gaidīs atkal ciemos, kad kas atgadīsies. 100% apmierināts un rekomendēju.
P.S. Esmu gan dzirdējis šausmu lietas par virsbūves darbiem tur, bet kas attiecas uz auto ritoši daļu, elektroniku, vai citām +/- standarta kaitēm - uzskatu ideāls serviss.

J J 19.01.2011

Man ir tā ne-Laime braukt ar Škoda auto nu jau 7 gadus.
Servisa attieksme ir vienkārši briesmīga! Remonta kvalitāte arī!
Ir bijis tā, ka riepu (gumiju) uzliek nepareizā virzienā, un pēc tam atkal pa naudu to maina uz pretējo kategoriski noliedzot savu vainu. Ir bijis ka no remonta atdod ar nepieskrūvētu dzinēja aizsargu (kaut kāds bleķis zem dzinēja); Tad tāds Ivars man sākā stāstīt pilnīgas muļķibas par to, kā ir jāstrādā logu pacēlāja pogām - atsaucās uz lietotāja manuāli, kuru pats izskatās ka nekad nav lasījis, jo manuālī bija rakstīts tā kā es teicu, un nevis tā kā viņš.
Es vēl varētu rakstīt un rakstīt, bet nevēlos likt detalizētas problēmas ar šo servisu, jo pēc tām jau mani varētu identificēt kā klientu.
Jā, un kas attiecas uz zvanīšanu. Viņi nekad laicīgi nezvana! Tas ir jādara pašam.

Iv Ive 05.10.2015

Nu brīnumi netiek Te stāstīti. Tā būs arī ar tiem visiem taisnība. Sākumā lielīju Skodu, kamēr pati uzrāvos!:( Tā, kā jau agrāk škodu brīdināju ka esu viņu pitenciālais klients arīnnākotnē, pēc pagājušā gada notikuma... nu pienācis laiks pirkt par jaunu Škodu Fabiju, bet roka vairs i neceļas veikt pirkumu pie mūsu Škodas...
Man bija arī apdrošināšanas gadījums, kad devu iespēju Škodai nopelnīt un veikt durvju nomaiņu, ko sedza vainīgā apdrošināšana, bet kad stikls vadītaja pusē nestrădāja, t.i. mēnesi pēc remonta vērsos atkal, pie Škodas, vet man tur par motorińa nomaiņu prasīja ap 300€, Kad atteicos, tad 25 ja ne vairāk vuenalga no manīm paņēma..???
Bet ciras durvis strādā ideali... Vot šī durīšana tiešam piegriezusies...

Iv Ive 14.10.2015

PAŠAM AUTO NAV NE VAINAS., BET AUTO PIRKT PIE ŠKODAS... ??? TAS DRAUGI 10 KĀRTĪGI JĀPĀRDOMĀ! VISMAZ TO IESAKU
vakar mainīju riepas un meistars saka, ka kāds ir plēsis riktigi, ārdījies jo protektoru dziļums vēl ok, bet riepas priekšējās izskatās tādas, kā plēstas... Es atbildēju, ka es nebraucu agresīvi un strauji nebremzēju...
Tad atceros, ka veselu pusgadu auto stāvēja škodā, jo CSDD (ap 50 000 km nobraukums) pārgrieza turbīnu, pēc kura vainīgie nebija un vainīgs ir tikai pats klients. Es nevainoju škodu bet prātā nāk viena doma..., jo kad piedāvāja nomainīt sajūgu un bremzes pč remonta, tad biju pārsteigta, par milzīgo ieguldījumu, kas butu vēl jāiegulda pie maniem ap 50 000 nobraukuma...???? Skoda gan iedeva atlaides, par ko arī paldies. (Pirms apskates biju apkopē, kur lūdzu sagatavot auto priekš apskates... bet diemžēl tas nekur nefiksējās. par apkopi vien samaksāju ap 300 eiro tad + ap 700 par turbinu un tad vel gribēja prasit parSofera durvīs motoriņu ko būtu jāliek uz vainiga apdrošināšanas rēķina...ap 300, ko atteicu, un tad vē piedavajums par to sajugu un bremžu klučiem klāt, kas škodā ar visu atlaidi nav lēti...arī atteicu, jo vēl varēja braukt. (Cenas noapa'lotas, var but vaiāk, vai mazāk )
Tā ir tikai viela pārdomām...
ar cieņu...

Ed Edgars Pape 20.01.2016

Piekrītu ārpus visit rāmjiem. Uzņēmuma attieksme pret skoda auto īpašniekiem ir briesmīga.

Sk Skeptike_6 20.01.2016

Manai mashiinai nomainiija prieksheejo stiklu Imantaa. Tagad aukstajaa laikaa stikls no iekshpuses ir aizsalis. Tas ir normaali?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes