Jūrmalas slimnīca - Slikts serviss

Vakar vakarā omi ieveda slimnīcā. Lika šodien pusdienas laikā zvanīt pa norādīto tālruni lai uzzinātu ko vairāk. Tā nu pienāk svētdienas 13.30 zvanu uz numuru, liek nosaukt pacienta uzvārdu. Nosaucu un man pasaka ir pie mums. Es atbildu ka zinu, jo vakar taču viņu tur atstāja. (tas tikai būtu Kronis ja nebūtu 😂) . Prasu vai ārsts ir apskatījis. Jā, kaut ko skatījās. Prasu un ir kas sakāms - zvaniet ārstam. Labi.
Tālāk - vakar noņēma Covid analīzes - prasu vai ir rezultāts. Nē, viņi tik bieži analīzes nenododot jo ir taču svētdiena. Būs rītdien pēcpusdienā vai vakara zināms.
Tātad sestdienas vakara noņem, bet tikai pēc vēl nezin cik stundām nodod. Burvīgi.
Prasu māsiņai kāds ir viņas uzvārds vai kārtas numurs kā viņu var atpazīt, lai ir atsauce dakterim ko pateikt ar ko esmu runājusi. Māsiņa. Ļoti jauki. Nomet klausuli.
Zvanu vēlreiz, paceļ cita māsiņa. Saku ka pārtrūka saruna. Viņa pasaka ka māsiņa aizgājusi pie pacienta.
Takā nopietni? Viņa runā pa telefonu un vienkārši ne uzredzēšanos, neko vienkārši noliek klausuli un aiziet pie cita pacienta? Tā arī pajautāju un man noliek arī šī māsiņa.

Tā strādā Jūrmalas slimnīcas personāls 👏🏻👏🏻

14.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes