Jēkabpils autobusu parks - Slikts serviss

Iegādājoties biļeti pie šofera ar 3+ ģimenes karti, teicu, ka maksāšu ar karti, pēc kā saņēmu šofera pārmetumu: " beidziet mūs te čakarēt, nepietiek, ka atlaide jādod, vēl ar karti maksās, meklējiet tos 50centus skaidrā"
ar ecolines vai cata nekad nekādu problēmu nav bijis apvienot atlaidi un maksājumu ar karti.
Nejūtos vainīga un pelnījusi apvainojumus tāpēc, ka šoferis nav apmācīts vai nemāk pielietot zināšanas.

19.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (4)

S sensor 19.12.2019

Nebēdājies. Nordekas šoferi nepārsteidz. Es reiz uzrādīju interneta biļeti uz ko šoferis man teica - kas tas par sūdu. Braucot ar tādiem šoferiem jābūt biezai ādai.

K Klinta Rozīte 19.12.2019

Tiešām braucāt ar Nordeku? Būtu pacentusies ielikt pilnu biļetes foto.

E Einuks 19.12.2019

Protams, ka nebrauca, jo Nordekai nav tāds maršruts.

BondsBonds 19.12.2019

Gan jau pelēkā kase viņiem iet vai paši kabatā ieliek. Mūsdienās termināli uzturēt un lietot praktiski neko nemaksā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes