Jēkabpils autobusu parks - Slikts serviss

Vakardienā pēcpusdienā, ar savu sešgadīgo dēlu, izmantojām autobusa pakalpojumus ceļā no Gulbenes līdz Madonai, precīzāk, autobusa reisu Alūksne - Gulbene - Madona - Jēkabpils. Iekāpjot autobusā, Gulbenē, kā ierasts izmantoju savu 3+ ģimenes karti, jautāju šoferim vienu pieaugušo biļeti, ar atlaidi un otru bērnam ar 100% atlaidi. Šoferis izsita biļeti un aizgājām apsēsties. Pēc laika, kad visi pasažieri iekāpja, atskanēja skaļa, dusmīga balss - “jaunekli, kur tava biļete? ”. Sākumā nesapratu, kurš tiek uzrunāts. Pēc mirkļa šoferis pienāca pie mana bērna un ar jau pieminēto intonāciju un nu jau bļaujot uzdeva jautājumu atkārtoti. Dēls atbildēja: “man nav jāpērk biļete, mamma nopirka. ” dēls tika novests līdz asarām, šadu attieksmi negaidīju ne es, ne arī viņš... Šoferis pienāca pie manis, rupjā balsī noteica, lai nāku līdzi. Apsēžoties savā “tronī” bravūrīgais vīrietis man, gandrīz kā savai padotai, teic - “ jā, klausos... ”. Izstāstīju situāciju - ka jautāju divas biļetes, apsēdos un nepamanīju, ka bērnam netika izsniegta biļete, uz ko saņēmu paviršu atbildi - “es nedzirdēju. ”
man rodas liels jautājums - vai tiešām šāda attieksme no vadītajā puses ir pieņemama, pietam pret mazu bērnu? Vai mēs, pasažieri, neesam pelnījuši pieklājīgu attieksmi? Kauns...

12.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes