www.sudzibas.lv IZZI Serviss, kas sūkā

IZZI - Serviss, kas sūkā

IZZI pēdējā laikā piesūta samērā "oriģinālas" reklāmas: ātrums, kas ieper, cenas, kas iespārda. Bet kompānijas raksturīgāko īpašību piemirst - servisu, kas iesūkā.
Saņēmis kārtējo reklāmu, izrēķināju, ka piesakoties uz ātrāku internetu, vairāk televīzijas programmām un nevajadzīgu telefonu, varu samazināt savu rēķinu par 2 Ls. Interneta ātrums man noderētu, lati arī kabatu nespiež, tāpēc nolēmu pieteikties.
Zvanu centrā nevienu citu, kā autoatbildētāju dienas gaitā sazvanīt neizdevās, tāpēc aizbraucu uz klientu apkalpošanas centru. Jā pieteikumu var pieņemt, bet ātrākam intenetam vajadzīgs cits modems, tāpēc jāgaida mājās meistars. Ok, norunāju laiku, gaidu. Laiks paiet, meistara nav. Tikai stundu vēlāk zvans no IZZI, esot beigušies modemi, tāpēc meistars nevarējis ierasties. Neko darīt, nabadziņi līdzi neskaita, tā gadās. Sarunāju citu laiku. Atkal laiks paiet, šoreiz zvana pats meistars. Kavējot, bet NOTEIKTI būšot. Lai gaidu. Ok, atlieku darbus, tupu mājās. NAV. Pusnaktī zvanu meistaram, kas gadījies? Neesot vairs varējis, lūdzis operatoram man atzvanīt.
Ok, no rīta piezvana operators. Šoreiz sarunājam meistaru manā darba laikā uzreiz pēc pusdienas. Sēžu mājās. Un - kā domājat? Nav meistara. Toties izdodas sazvanīt zvanu centru. Oh, jā. Esot man neveiksmīgi zvanījuši no rīta. Tipa, telefons bijis aizņemts. Manā mājā ātrs internets neesot uzstādāms. Tāpēc man jālieto dārgāks un lēnāks.
Tad jautājums - kāda dārzeņa pēc šis reklāmas? Monvīds, kurš tās paraksta, acīm redzami par bazaru neatbild.
Un kāpēc man kopumā 8 stundas bija jānosēž mājās, gaidot meistaru, kurš pat netaisījās ierasties?
Ļoti iesaku neizvēlēties IZZI.

K

Komentāri (11)

I Izzi 12.05.2009

Cien.klient. Tā kā jūs lietojat Okarti, tad mūsu meistaram bija neiespējami jūs sazvanīt. Telefons jums bija 2 dienas izslēgts. Nekorekti tagad jums melot.

O Oskars 13.05.2009

Pieslēdzu jauno iespārdošo mega paku. 5 dienas jau nav interneta, beidzot atzvanīja par pieteikto problēmu lai pēc nedēļas atsūtītu meistaru!!!

Jāpiebilst, ka internets tika pieslēgts ar 4 piegājieniem, un arī arī līdz šim ir vienmēr raustījies un pārtrūcis. Par meistariem man arī stāstīja atmazkas, ka meistars saslimis un tml :)
Solīto 100mbit vietā, max varēja sasniegt kādus 14 (t.i. ap 2 megabaiti download, neslikti, bet tomēr...)

Pirmīt biju Lattelecom klients - viss bija super, vienīgi mazāks ātrums un mazāk TV kanālu. Cerams, šie piedāvās ātrāku netu centrā. Šobrīd laikam nav citas alternatīvas.

Varbūt kāds tomēr zin variantu netam centrā virs 10mbit?

N NeIZZI 15.05.2009

No 4 IZZI "meistariem", ko gadījies sastapt, 2 nerunāja latviski principā. Vai Valsts valodas centram tur nekas nebūtu sakāms, ka klientam jāklausās vervelēšana svešvalodā un jāmeklē tulks, lai saprastu, ko meistars vēlas sacīt?

W weasel 10.06.2009

Izzi vispār ir dīvaina tā meistaru izvēle. Var jau būt, ka grašus maksā un tāpēc tur maz sakarīgu cilvēku iet strādāt, bet nu pie tāda bezdarba jau nu labākus kadrus var nolasīt. Aizkraukles Izzi montieris Gatis Jostsons(A.K.A tomāts, A.K.A hudinkijs) jau ir zem jebkuras kritikas. Taisot ar internetu saistītas problēmas, mēdz nozust uz kādām piecām stundām. Neatvainojas, izliekas, ka viss normāli. Urbt nemāk, urbjot uztaisa plaisas durvīs. Vispār visiem tak zināms, ka praktiski vienīgais, ko viņš prot darīt, ir nenormāli dzert savās dačās. Vienīgais labums - par šņabja pudeli var sarunāt lielāku tv paketi. Tas otrs meistars Aizkrauklē gan ir lādzīgs(tāds jauns), vienmēr ierodas laikā, visu sataisa, strādā ātri.

: :D:D:D:D 21.06.2009

O ja varenais un lielais tomats-sperminators:D vinsh man piesledza TV : gaidiju vinju vispirms visu dienu, bet ieradas vinsh ap 12 nakti jo zvaniju vinjam ik pec 10 min. teica ka ieprieksheja vieta pabeigs tad bus, atvilkas beidzot 4akarejas ilgi kamer sataisija iegaja ieksha un saka ka lai mes parbaudot kanalus. Ieraudzija ka mums ir salita zivtina un no kabatas izvilka pudeli alus prasija vai pie alus vienu zivi varetu vinam iedot, beigu beigas ar savu apdirsto smirdigo pakalu iesedas mums kresla un nosedeja vel kadas 2 st. kamer neapeda gandriz visas zivtinas:D normals 4uvaks... un man bija jasez un japaciesh vinsh:D:D:D ienistu vinju...

R Runcis 13.07.2009

Esmu gana Dusmīgs un ielieku infu v...ēl vienā vietā.
Jauns SIA izi pakalpojums -
atsūta draudu vēstulē rēķinu 34.xx lati ar soda naudu + ar draudi ar tiesu izpildītājiebm (parāds aptuveni 15 lati par mēnesi un izzi kreditēšana mēnesi uz priekšu + soda nauda), jo vēlās, lai izsnieddz viņiem kredītu par pakalpojumu mēnesi uz priekšu (kurš īpaši iedziļinās niansēs, slēdzot līgumu par kompleksu ar graujošām atlaidem utt. 16 -17 ls). Vis interesantākais sākās, kad vēlies nomaksāt rēkinu (man piemēram Swedbank internet bankā), jo nekas nenotiek - bankas klerki stāsta, ka viss ir kārtībā (tu nemāki ievadīt visu, kas nepieciešams un esi akls, jo neredzi kļūdas paziņojumu gan MS Explorer gan Opera gan Firefox utt. - vienīgais, ko var tiešām redzēt ir piedāvājums izveidot definēto maksājumu utt.). Mans secinājums ir ka, kāds, ir kādam parādā, bet jācieš un jānopūlās ir tikai klientiem.

R Raivo 12.01.2010

LTC Optika ir O.K :)
http://internetslatvija.wordpress.com/

U Uldis 31.01.2010

Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI.
P.S. Un viņu palīdzības telefons nav Lattelekom, tā ka par zvanu ir jāmaksā papildus. :-)

R Raivo 19.09.2010

Aizkraukles iedzīvotāji, visi laipni gaidīti pieteikties Lattelecom optiskajam internetam.Pieteikties variet zvanot pa tālruni 22492695 Lattelecom personīgais klientu konsultants Raivo Šnore!

I Ilona Kuznecova 19.09.2010

Prizma v DOMINE Na Ieriku 3.Ih ohrana vo glave s ih glavnim nacalnikom otvecajuscim za porjdok v magazine polnoe DERMO!!! Ljudi kotorie imejut naklonnosti k shizofrenii prosto ne imejut prava zanimat takuju dolznost..podruzamevaetsja GUNARS BOJARS rukov!Sidja na takom postu nado primat reshenija v ljuboje dnja i nochi.A kogda v vihodnoj ohrana magazina Prisma svjazivaetsja s rukovodstvom ctobi razobratsja s CP ih prosto posilajut NA ...uj mol mi v gostjah pjom vodku, a vi smeete tut zvonit...!v posledstvi chego ohranniku JANISU prosto prehoditsja krasnet:)Nichego i na takih kogdato najdjotsja uprava!!!

Q QWE 30.01.2011

Cien. IZZI, klientam nav obligāti jābūt sazvanāmam, ja IR JAU SARUNĀTA DIENA UN LAIKS. Tās visas ir atmazkas. Meistaram kaut ar asiņainu degunu ir jāierodas pie klienta, ja nevar viņu sazvanīt, skaidrs?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes