www.sudzibas.lv Iveta Grosšteina skolotāja attieksme

Iveta Grosšteina - skolotāja attieksme

Gribu padalītes ar iespaidiem par Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas psiholoģes Ivetas Grosšteinas mācīšanas metodēm. Šajā skolā 11.kl. skolēniem jāizstrādā Zinātniski pētnieciskais darbs, kuram katrs izvēlas vadītāju, kas palīdz darbu izstrādāt, paskaidro kā orientēties literatūras izvēlē utt. Dažas skolnieces savam pētījumam izvēlējās tēmas, kas saistītas ar psiholoģiju un kā darba vadītāju izvēlējās I.Grosšteinu. Darba aizstāvēšanas prezentācijā, skolotāja atļāvās skolnieces izsmiet un pazemot, norādot, ka viņas ir muļķes, ka nesaprot ko vispār vēlas pētīt, ka nav nākušas uz konsultācijām. Prezentācija notika vēl viena kolēģe klātbūtnē, kurš pauda sašutumu par šādu aiztāvēšano, ka kaut ko tādu nav redzējis. Jautājums, kā 17.gadus veci jaunieši paši bez priekšzināšanām var uzrakstīt darbu, kādus raksta augstskolā. Uzskatu, ka skolotājai vajadzēja kārtīgi izskaidrot darba uzdevumus, plānu un censties skolēnam paskaidrot, nevis sava kolēģe priekšā pazemot. Esmu sašutusi, kā cilvēks ar psihologa izglītību var tā izturēties pret bērniem, psihologam būtu jāizprot vecumposmu iemaņas un prasmes. Vienkārši gribas brīdināt vecākus par šīs skolotājas darba metodēm.

D

Komentāri (2)

L Lelle Bez Matiem 11.12.2014

Ja meičas būtu apmeklējušas konsultācijas, tad tur arī būtu iespēja uzdot jautājumus un iemācīties kā pareizi jāraksta pētniecisko darbu. Gan jau rakstīja darbu pēdējā brīdī pa roku galam, un tāpēc saņēma arī attiecīgu vēŗtējumu.

K Kada skolniece 22.01.2019

Skolotāja DARBA PIENĀKUMOS ietiplst palīdzēt skolēnam, ja skolotājs iepriekšējā naktī saprot, ka VINA UZRAUDZĪTAIS DARBS nav pietiekami labi veikts, tā ir SKOLOTĀJA ATBILDĪBA! VIDUSSKOLĒNIEM PIRMO REIZI VEICOT DARBU, KAS IETEKMĒS VIŅA AKADĒMISKO KARJERU IR NEPIECIEŠAMA PALĪDZĪBA. Tieši tāpēc to sauc par darba VADĪTĀJU! Skolotājs zin, ka darbam nepieciešams laiks, viņš NEDRĪKST izmantot savu stāvokli un vainot skolēnu, jo SKOLOTĀJAM IR PIEREDZE, NEVIS SKOLĒNAM! Un nav korekti darba aizstāvēšanā pirmo reizi aizrādīt un pazemot skolēnu, lai pierādītu savu viszinību, loģiski, ka psiholoģijas skolotājs zin visu daudz labāk, viņa uzdevums nav to pierādīt klātesošajiem un celt savu pašapziņu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes