LV RU
www.sudzibas.lv Itella Nozagts sūtījums no Bestsecret

AtrisinātaItella - Nozagts sūtījums no Bestsecret

Gaidīju sūtījumu no Vācijas no Bestsekret. 11.03. nebiju mājās. Trakingā paskatījos, ka kurjers ir bijijs, bet nav varējis nodot sūtījumu. Par atkārtotu piegādi jāsazinās ar izņēmumu. Uzrakstīju e-pastu. neatbildēja. 12.03. 8.00 man izdevās Itella sazvanīt. Pēc tam pārzvanīja un pateica, ka būs vakara piegāde no 18.00 līdz 22.00. Telefona numuru es pateicu. 22.19. paskatījos izsekošanā, kā 22.09. paciņa veiksmīggi piegādāta. Kam?

12.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 15.03.2021

Labrīt! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums šeit: https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/ norādot nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta VN9 15.03.2021

Sūtījums ir saņemts.

V

Komentāri (1)

V VN9 13.03.2021

Jau no pirmās reizes, kad saņemu Itellas atvestos sūtījumus, es brīnījos, kā var atdot pakas nepārbaudot dokumentus un neko neparakstot par saņemšanu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes