LV RU
www.sudzibas.lv Itella Krāpšana, slikts serviss, nepiegādā sūtījumu, mēlo

Itella - Krāpšana, slikts serviss, nepiegādā sūtījumu, mēlo

Labdien. Sūtījums cj125439215de. Kurjers sazinājās ar mani 19.12.19 par preces piegādi bet ņemot vērā ka es nebiju Rīgā sarunājām piegādi uz 20.12.19, bet sarunātajā dienā piegāde nenotika un kopš tā laika ar mani neviens nav sazinājies (ne telefoniski, ne caur pastu vai epastu) un nav mēģinājis paku piegādāt. Vai tiešām man jāgaida vairākas nedēļas lai rīgas robežas notiktu piegāde? Un vai kāds vispār taisās paku piegādāt, vai arī tāda opcija šajā uzņēmumā nepastāv, un derētu vismaz nodrošināt piegādi tajā datumā kad ir sarunāts ar kurjeru. Un uz telefona zvaniem un epastiem uzņēmums arī neatbild. Un vai mans sūtījums vispār tiks piegādāts? Rakstīšu patērētāju tiesību aizsardzības centram un zvanīšu Dhl De partneriem.

12.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

L Linda_J 12.01.2020

Pietiek jau reģistrēties zem dažādiem vārdiem. Risiniet jautājumu ar ITELLA vadibu rakstiski, nevis šajā šaubīgajā vietnē.

J Jelena Semjonova 13.01.2020

Paldies par jūsu viedokli. Rakstiski Itella vadībai arī viss ir uzrakstīts. Jauku jums dienu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes