www.sudzibas.lv Ipaka.lv Slikts serviss kā paku piegādē, tā komunicēšanā ar klientiem

Ipaka.lv - Slikts serviss kā paku piegādē, tā komunicēšanā ar klientiem

NOTEIKTI Neiesaku izmantot ipaka.lv servisu. Pakalpojuma izpilde neatbilst solītajam un klientu servisa komunikācija ar klientiem ir tiešām gaužām neprofesionāla.

Pirmām kartām solīja paku paņemt nākošajā dienā, kas, protams, netika izdarīts, nosūtīju nākamo e-pastu ar jautājumu - kad paka tiks paņemta? Atbildē tāds švaks - plānojam rīt. Protams nākamās dienas 16: 00 paka aizvien mājās, rakstīju atkal, cilvēkiem tomēr plāni brīvdienām, tad ap 18: 00 paka laimīga devās ceļā.
Mājas lapā un e-pastā man tika atbildēts, ka pakas uz spāniju ar izvēlēto kurjeru ceļo katru dienu. Darbinieks kurš atbrauca pakaļ pakai jau laikus teica - nezinu gan vai tā notiek.
Pēc solītajām 7-8 dienām no pakas ne miņas. Ievadot pakas kodu, noskaidroju, ka ir spānijā, sazinājos ar ipaka.lv uzdodot jautājumu - kad aptuveni būs piegāde norāditajā adresē? Atbildē saņēmu - ka nevarot precizēt un tika iedota citas kompānijas kontaktinformācija.
Savukārt šī kompānija man iedeva jau citas kompānijas kontaktinformāciju un lai jautrāka dzīve šī kompānija iedeva vēl citas kompānijas telefona numuru.
Šāda attieksme no pakalpojuma sniedzēja puses noteikti nav profesionāla, ja reiz maksāju noteiktai kompānijai, tad vēlos rast atbildes uz maniem jautājumiem caur šo kompāniju nevis trim, četrām citām.
Bet ar to vēl viss nebeidzas. Sūtīju nākamo e-pastu ar to pašu jautājumu - kad plānojas piegāde, aptuveni datumu vismaz, lai zinu. Atbildē man kārtējo reizi atsūta - drīz.
Tad sazinājos ar spāņu firmu, izrādās adrese neesot laba. Rakstiju gan spāņu, gan latviešu firmai vēlreiz adresi. Uz ko tika saņemta atbilde, ka ir tomēr viss kārtība, latviešu telefona numurs spāņu firmai nepatīkot, tapēc kavēšanās. Internacionāla kompānija tomēr, bet nu labi, aizsūtiju spāņu numuru. Lieki piebilst, ka nekāda saziņa no kompāniju puses nenotiek, ne latviešu, ne no spāņu frimām.
Šodien jau nedēļu pēc pakas piegādes termiņa beigām, paku joprojām neesmu saņēmusi. Sazinājos ipaka.lv un, vai cik jautri, atkal saņemu atbildi, ka nav norādīta pilnīga adrese un latviešu telefona numurs neder. Esmu sūtījusi tik daudz paciņu uz šo adresi, un pati firma iepriekšējā e-pastā rakstija, ka ar adresi viss ir kārtībā.

Pats gaužākais, ka pakalpojuma sniedzējs pat neuzskata par nepieciešamu atsūtīt e-pastu ar atvainošanos par kavēšanos, vai kādu citu informāciju, arī atbilde uz e-pastiem ir laimes loterija. Un, ja ir problēma, nesaprotu kapēc kompānija nav tā kas mēģina rast risinājumu, mēģina sazināties ar mani. Ja pati nerakstītu jautājumus par pazudušo paciņu, tad noteikti nebūtu vispār nekādas saziņas.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes