www.sudzibas.lv Instant Graphics SIA Nekvalitatīva pasūtījuma izpilde

Instant Graphics SIA - Nekvalitatīva pasūtījuma izpilde

Iesaistītās personas no izpildes puses - Viktors Siņakovs Un Artūrs Bernāts.
Pasūtītāji - biedrība "West Coast Swing Latvija" jeb Renārs Sirotins un Inga Kurciša.

Viktors (2017. Gada vasarā) piedāvāja krekliņu apdrukas pakalpojumus.
Mūsu organizētajam deju festivālam "riga summer swing 2018" kā reizi krekliņi arī bija nepieciešami, un 2018. Gada pavasarī sākām interesēties par iespējām tos apdrukāt.
Tā kā viktors ir mūsu paziņa, viņa statusu firmā nenoskaidrojām un neko sīkāk par firmu neinteresējāmies.
Vissvarīgākā lieta bija uz krekliņiem dabūt spilgtu 'riga summer swing' uzrakstu.
Tādēļ tika taisīts testa paraugs (gaidījām vairāk kā mēnesi vasaras sākumā) .
Viktors vairākkārtīgi informēts par krāsu spilgtumu.
Ar viktoru arī nešaubīgi vienojāmies par pareizo testa variantu.
Pašus t-kreklus apdrukai pasūtījām gan caur firmu, gan paši pirkām.
Pēdējie krekli tika nodoti apdrukai 1 nedēļu pirms festivāla, kas, protams, nav ļoti laicīgi, bet viktors teica, ka laika esot pietiekoši.
Festivāla pirmajā dienā atvērām kasti un redzējām, ka krekliņi nav apdrukāti tā kā vienojāmies un, noliekot blakus iepriekšējā gada krekliņus, izskatās ļoti nepievilcīgi. Pievienotajās bildēs var apskatīt.
Zvanam viktoram, sūtam bildes un jautājam par 50% naudas atmaksu, ko uzskatām par normālu praksi šādās situācijās.
Tajā brīdi izrādās, ka viktors vairs nav nekāds galvenais, un stāstam pievienojas artūrs, kurš argumentē, ka caur viņu neko nevajadzēja kārtot un ka viktors tikai mums izpalīdzējis un daudz neko no krekliņu apdrukas nesaprot.
Tajā brīdī sajutām, ka esam 'ieberzušies'.
Jautājām viktoram par naudas atmaksu, bet viktors liek runāt ar artūru.

Artūrs, pirmkārt, vaino mūs novēlotā krekliņu piegādē 3-4 dienas iepriekš. Realitātē tā bija nedēļa.
Nākamais arguments bija tāds, ka artūrs nebija informēts par nepieciešamo spilgtumu un līdz ar to izmantoja 'sietspiedes' tehniku. Esot paši vainīgi, jo kādēļ sūtījām caur viktoru.
Un 'rozīne' visam, pēc visiem argumentiem, ka mums jau tā apdruka nemaz nepienācās par tādu cenu, kā ar viktoru vienojāmies.
Un tas, ka taisījām testa paraugu un vienojāmies par spilgtumu, vairs nevienam no kungiem neinteresē.
Viktors jūtas vainīgs, jo gribējis izpalīdzēt. Tas, vai abi kungi spēlē teātri, noveļot vainu uz viktoru, droši vien paliek viņu pašu ziņā. Paliek jautājums, kā tad vispār prasīt no kāda atbildību.
Mums tiek piedāvāta 40% atlaide nākamajam sūtījumam, bet būtībā jau atlaide nesanāk, jo tas, ko mēs esot gribējuši, maksās teju uz pusi vairāk. Un ar šādu kantori vēlreiz ielaisties noteikti negribās.

Esam piekrāpti un gribās, lai cilvēki ir informēti par mūsu pieredzi.
Ir arī facebook sarunas, kuras šo visu apstiprina un kuras vajadzības gadījumā varam publicēt.

Komentāri (7)

A AnvoyT 05.09.2018

Tātad Jūs veicat kreiso pasūtījumu caur paziņu, samaksājot lētāk nekā citi mirstīgie klienti, saņemat pasūtījumu un tad izdomājat, ka spilgtums nav tāds, par kādu esat vienojušies Facebook sarakstēs - izdomājat pieprasīt naudas atmaksu (bet krekliņus paturēt) un vēl uzrakstāt sūdzību internetā, sakot, ka esat piekrāpti? Es atvainojos, bet ir jābūt tiešām ar tarakānisku raksturu, lai pieprasītu atmaksu par spilgtuma (!) neprecizitāti. Saprastu vēl, ja izmērs vai tonis nesakristu, bet es būtisku atšķirību neredzu - abi kreklu dizaini ir pietiekoši neglīti. Un vai Jūs facebook sarakstēs pasūtījumā norādījāt spilgtuma pakāpi, par piemēru izmantojot plastmasas glāzes paraugu? NOPIETNI?
Vienkārši smieklīga sūdzība. Smieklīga.

R rigasummerswing 06.09.2018

Par "lētāk" nebija runa, nekādas atlaides sev neprasījām.
Par spilgtumu vienojāmies ar testa paraugu, lasīt vajag uzmanīgāk. Bija tikšanās un vienojāmies, kurai apdruka jābūt.
Rīt pievienosim bildi ar testa krekliņu.
Un kā paziņa var izrakstīt firmas rēķinus?
Abi dizaini esot neglīti? Nekaunīga un nevajadzīga piebilde. Dizaina viedokli neprasījām, bet kvalitatīvu apdruku.
Vai tad nav skaidri redzamas spiltuma atšķirības? Ar tādu aci tad labāk apdrukas sfērā nedarboties.

A AnvoyT 06.09.2018

Jūs saprotat, par ko sūdzaties? Jau sūdzības vispārinātā aprakstā minēts, ka, pirmkārt, esat veikuši pasūtījumu, neizmantojot uzņēmuma pakalpojumus, bet gan paziņas starpniecību, kas strādā uzņēmumā, neinteresējoties par savas paziņas kompetenci un atbildību. Otrkārt, pasūtījuma plānošana notikusi haotiski, neredzu pievienotu līgumu vai pasūtījuma veidlapu ar atrunātu pasūtījuma izpildes standartu, plānoto termiņu un citām pasūtījuma detaļām, kas kaut kādā veidā apstiprinātu, ka ir veiktas krāpnieciskas darbības ar mērķi no klienta izkrāpt naudu, realizējot nekvalitatīvu vai pasūtījumam neatbilstošu produktu. Vai rēķinā ir minēta spilgtuma intensitāte? Piekrāpti Jūs varētu justies, ja kāds no līguma punktiem būtu pārkāpts un par attiecīgo pasūtījumu tiktu pieprasīta augstāka summa, nekā norādīts cenrādī (nevis zemāka). Realitātē Jūs pīkstat par to, ka esat saņēmuši produktu, kas atbilst cenai un vēl pieprasāt 50% atmaksu par krāsas intensitāti, kas pēc Jūsu domām, neatbilst pasūtījuma nosacījumiem, lai gan vienīgais, uz ko varat atsaukties ir testa paraugs, kas ir izpildīts citā tehnikā, nekā esat pasūtījuši. Loģiku neredzu. Jūsu bezkaunīgajām personām vēl tiek piedāvāta 40% atlaide nākamajam pasūtījumam un Jūs vēl sūdzaties?!
Reāli Jūs šobrīd taisāt antireklāmu sev, jo šāda līmeņa bezkaunība un arogance ir ārpus jebkādām normām. Jebkurš cits uzņēmējs tik bezkaunīgus un alkatīgus klientus pieklājīgi iepazīstinātu ar pasūtījuma nosacījumiem un parūpētos, lai sadarbība ar Jums vairs nebūtu jāatkārto, bet Jums vēl piedāvā atlaidi nākamajam pasūtījumam! Un Jums VĒL JOPROJĀM ir slikti!
Uz Jūsu retorisko jautājumu, kā tagad no kāda varat prasīt atbildību, domājams, atbildi zināt paši.

U U.G.Pozitive 06.09.2018

Labdien,
Tā nu gan sūdzība. Spilgtums esot pa mazu, var būt saule pie vainas, kura vairs ne tik spoži spīd? Nez kāpēc tiek rakstīta sūdzība par Instant Graphics SIA, ja visu esi kārtojis caur Viktoru, kurš vairs tur nestrādā un nav nekādas saistības ar uzņēmumu. Domāju, ka uzņēmums nav pie vainas, jo esmu saņēmis ļoti kvalitatīvu pakalpojumu un ja nepieciešams tad pārtaisa jo laicīgi bez steigas to prasīju. Bet kurš izdomājis nedēļu pirms pasākuma drukāt kreklus? Ja Viktors apsolīja tad prasi atbildību no viņa ne no Instant Graphics SIA. Nevaino Artūru vai Instant Graphics SIA, kuri Tev neko nesolīja.(cik saprotu no Jūsu teiktā rakstā) Raksti sūdzību par Viktoru, tā būs pareizāk, bet sūdzēties pa spilgtumu ir jocīgi, jo dižu atšķirību nesaskatu. Tipiskie Latvieši, vasarā karsti, ziemā auksti. Tad saule pa spožu tad lietus līst. Dzīvē ir daudz lielāki suuu, par ko sūdzēties.

R rigasummerswing 06.09.2018

Uztaisīja paraugu un izrakstīja rēķinu, kā gan mēs varējām zināt ka viņš tur vairs nestrādā.
Varbūt Viktors viens pats ir negribot veicis sabotāžas aktu. Par to lai lemj katrs pats izlasot mūsu sūdzību.
Pēc mūsu Facebook sarunām liekas, ka uz Viktoru tiek novelta vaina, lai neviens cits nebūtu atbildīgs.
Var redzēt, ka savējie troļļi šeit komentē, jo tāpat kā komunikācijā ar Artūru ir visādi lieki komenāri un prozas gabali.
Nav saule pie vainas, varu iedot kreklu rokā, ja vajag.

Dainis 06.09.2018

Kapeiku pis**iem grūta dzīve.

R rigasummerswing 10.09.2018

Apsolītās testa krekliņa bildes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes