Ineses Pūpolas zobārstniecības prakse - Serviss
Piezvanīju, lai pieteiktu bērnu 3,5 gadi uz vizīti. Jautāju, vai pieņem, atbildeja - nu nezinu, ja jau nevērs muti vaļā, tad neko nevarēšu darīt. Bet nu nāciet.
Kā es varu zināt kā būs? Kāpēc uzreiz tiek pateikts tik negatīvi?
Ar šādu pieeju noteikti nav iedrošinājums mazajiem doties pie šī daktera. Tiešām ļoti bēdīgi.
Biju dzirdēJusi tik daudz labas atsauksmes, taču šis tiešām bija ļoti bēdīgi.
Komentāri (5)
Priecājieties,ka ir vispār vēl prakses,kas vēlas strādāt ar bērniem, pie tam par valsts naudu. Zobārstam ir ļoti daudz laika jātērē uz bērniem,lai tos pierunātu vai apskatītu. Tas nu būtu vecāku darba runāt ar bērnu un izstāstīt, ko darīs un kā darīs.
Oi oi, oi. Ko nu darīs. Nabaga zobārsti, mūžīgi apbižotie. Viss uz paplātes jāpasniedz.
Ja esi izbesījies vai tml. zobārsts, kurš neprot labi komunicēt ar klientu, it sevišķi bērnu, tad tā uzreiz jāsaka un savas tizlās replikas jāmāk paturēt pie sevis. Nevis bojāt omu citiem.
Man ir gana augsta kvalifikācija,lai es varētu strādāt ar tiem pacientiem,kas ciena manu laiku un darbu.
Valsts ,paldies Dievam, ar varu vēl neliek slēgt līgumus par apmaksātu bērnu zobārstniecību. Un labi,ka tā.