www.sudzibas.lv InCredit Group Telefonsarunā pieprasa nosaukt personas kodu

AtrisinātaInCredit Group - Telefonsarunā pieprasa nosaukt personas kodu

Telefonsarunā piedāvā risināt sarunu par kredītsaistībām, bet lai saruna varētu turpināties, pieprasa nosaukt personas kodu. Pie atteikuma nikni komentē, ka visi citi nosaucot savu personas kodu telefonsarunas laikā. Mani interesē, ar kādām tiesībām neklātienē tiek pieprasīti šādi personas dati. Šadus datus var prasīt tikai sarunā aci pret aci. Vai ne tā?

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 28.03.2019

Uzņēmuma InCredit Group pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (8)

smejiesvesels 02.08.2018

Respektīvi, personas kodu nosaukt negribās, bet naudu no viņiem saņemt gan? Nenosauksi, nedabūsi aizņēmumu... viss.

J Jānis Trofimovs 30.08.2018

Un tu, prātvēder, varētu tepat savu personas kodu uzrakstīt..

J Jānis Trofimovs 30.08.2018

Un! Ja jau "troļļo", tad paraksties ar savu īsto vārdu, nevis slēpies zem nika..

Incredit 02.08.2018

Labdien!
Lai sniegtu informāciju par maksājumiem un līguma nosacījumiem SIA ‘’InCREDIT GROUP’’ pienākums veikt klienta identifikāciju saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu.
Personas kods ir viens no līdzekļiem, ar kuru var identificēt personu kā datu subjektu.
Šāda pārbaude kalpo par pašas personas aizsardzības mehānismu, jo mazina pretlikumīgu darbību iespējamību no trešās personas, kura ieguvusi klienta personas datus.

Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāko sadarbību!

Ar cieņu
līzinga kompānija InCREDIT GROUP

J Jānis Trofimovs 30.08.2018

Klātienē? Lūdzu, identificējiet! Es par ID kartes uzrādīšanu neiebilstu. Runa ir par saņemto zvanu. Jūsu operators vēl atļaujas "uzmest lūpu", ka klients atļaujas ievērot Eiropas Savienības normatīvus par personas datu aizsardzību. Grūti pajautāt līguma numuru klienta identifikācijai? Mobilo telepakalpojumu kompānijas jau sen šo jautājumu ir atrisinājušas, ka, slēdzot līgumu ar jaunu klientu, pašam klientam liek izvēlēties paroli, kuru ieraksta sistēmā un pēc tam identifikācijai to pajautā..

Likumsargs 03.08.2018

Jāni, jums ir paranoja! To vajag ārstēt! ja jau jūs piezvanījāt kreditoram, tad kā kreditors var jūs identificēt? Negribat saukt personas kodu, nav problēmu, brauciet uz ofisu un risiniet savus jautājumus klātienē!

J Jānis Trofimovs 30.08.2018

Ne jau es zvanīju! Un ar prātu nav kārtībā jums, ja jau varat sadomāties tādus pārmetumus. Incredit darbinieks gadījumā esat?

J Jānis Trofimovs 30.08.2018

Kas ir, ar savu īsto vārdu parakstīties baidies? Un tu jau savu personas kodu sauc visiem pa telefonu.. Piezvani man un nosauc savu personas kodu! Mīkstais esi, nevari? Tad neraksti stulbības!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes