Iizii.eu - Neprofesionāla komunikācija, ignorē klientus un publiski izplata maldinošas atbilde
Vēlos brīdināt citus pircējus par iizii.eu attieksmi un komunikācijas stilu.
Privātā sarakste ar veikalu praktiski nenotiek — uz e-pastiem un WhatsApp ziņām netiek atbildēts vairāk nekā mēnesi, lai gan pasūtījums ir apmaksāts un rēķinā ir konstatētas kļūdas.
Taču, publiskajās atsauksmēs portālā salidzini.lv veikals publicē atbildes, kas ir:
* saturiski nepatiesas,
* rakstītas identiskos “AI stila” teikumos,
* aizskarošas un uzbrūkošas pret klientiem,
* neatbilst reālajai situācijai (kur atbildes netiek sniegtas vispār).
Pievienoju ekrānšāviņus, lai ikviens var redzēt reālo komunikācijas toni un to, kā veikals publiski cenšas radīt iespaidu par “atrisinātām problēmām”, lai gan patiesībā sarakste ar klientu nenotiek.
Papildus informācija: lieta šobrīd ir PTAC izskatīšanā (Nr. 2025/9435).
Publikācijas mērķis ir informēt citus klientus un novērst situācijas, kurās neprofesionāla komunikācija un mākslīgi ģenerētas atbildes rada maldinošu priekšstatu par veikala darbību.
P.S. Es ieteiktu nenoslinkot un palasīt atsauksmes: https://www.salidzini.lv/veikals/iizii.eu
te var saprast kur ir ģenerētas un kur tiešām klienti ir sašutuši.
Pievienot komentāru