LV RU
www.sudzibas.lv Ideal.lv Garantijas remonti

IM Arvutid, Akciju sabiedrības filiāle "Ideal solutions" - Garantijas remonti

30.12.2016 Iegādājos autorizētā veikalā “iDeal” T/C Spice (AS IM Arvutid filiale ideal solutions) portatīvo datoru Apple MacBook pro S/N CO2SR52GGVC1, pārdevēja kļūdas dēļ tika izsniegts dators ar citu tastatūru.

31.12.2016. dators tika apmainīts uz tādu pašu un manis sākotnēji pieprasīto tastatūru, dators - Apple MacBook pro S/N C17SN2HXGVC1.

10.01.2017. datoram tika konstatēts defekts – nevienmēr reāģē uz nospiešanu (taustiņi kuri atbild par taustiņu apgaismojuma intensitātes līmeni). Rezultātā – tiek mainīts dators - Apple MacBook pro S/N CO2SNDMQGVC1

02.03.2017. datoram tika konstatēts defekts – taustiņš F12 nereaģē uz nospiešanu, ir jāpielieto papildus spēks lai tas sāktu darboties. Rezultātā – klaviatūras virsmas nomaiņa Apple garantijas ietvaros.

03.10.2017. datoram konstatēts defekts – ekrānam ir izdedzīs/izbālējis pikselis (balts pleķis ekrāna vidū). Rezultātā – Datora ekrāna garantijas nomaiņa.

30.09.2018. datoram konstatēts defekts – ekrānam atkal ir izdedzis pikselis, šoreiz ekrāna lejas daļā labajā stūrī. Rezultātā – dators atkal servisā….

Un tagad mani novērojumi, interesanti sanāk... nopirkt datoru jaunu, par pilnu cenu, bet lietot uz diviem mēnešiem mazāk par cik tas pavadīja servisā daļu laika un pie tam vēl tas ir skrūvēts un taisīts ne vienu reizi jo tika mainītas nozīmīgas komponentes.
Katru reizi iebraucot ar kārtējo garantijas gadījumu pārdevēji man laipni piedāvā aizbraukt uz centru un nodod to servisa centrā pa taisno, pēdējā reizē man sacīja, ka vairāk veikalā nepieņem, bet es izrādos esmu izņēmuma kārtībā. Attieksme pret klientu maigi sakot nekāda, jo starpības Jūs pirksiet internetveikalā par 300eur lētāk vai sertificētā ideal veikalā arī nekādas, tā kā labi apdomājiet vai ir tā vērts, jo garantijas serviss viņiem ir viens un tas pats. Uz doto brīdi dators atkal servisā, atkal izbālējis pikselis. Divas reizes nosūtīju tirdzniecības vadītājam epastu ar prasību izskatīt šādu gadījumu, atbildi tā arī nesaņēmu, gribētos ticēt, kad PTAC tiesas lēmums būs ieinteresēts šajā gadījumā un pieņems kādu lēmumu.

04.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (3)

Life_is_life 04.10.2018

Apple rulllzzzz

D Dmitriy Sam 04.10.2018

Brāķis ir jebkurai ierīcei/produkcijai, gan datoriem, gan auto utt. bet šeit ir cits jautājums, cik ilgi vēl veikals spārdīs šo datoru kā bumbu, vai tiešām pēc trešās reizes nerodas jautājums par to ka sagādā klientam neērtības?! vai klients ir iegādājies datoru lai pa sarvisiem viņu dzenāt?! Pie šī pārstāvnieka tika iegādāti vēl divi Macbook pro, divi iphone telefoni, airpodi, pele utt,. ar šādu attieksmi veikals stabili zaudēs klientu uzticamību.. internetveikalos ir krietni lētāk un servis tāds pats kā jau teicu!

S SiaLogic2 04.10.2018

Ņjā, vēl nesen pie šiem gribēju iegādāties iMac 27 un domāju kāpēc ideal un citos veikalos ir nedaudz dārgāk, ja autors neko neizdomā un šāda attieksme, tad nav vērts pārmaksāt IMHO :/

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes