www.sudzibas.lv Ideal.lv Krāpšana, slikts serviss

Ideal.lv - Krāpšana, slikts serviss

Iegādājos "Apple Watch Ultra" akropolē Maskavas ielā, prece bija brāķis un nācās tajā pašā dienā viņu atgriest atpakaļ. Preci pieņēma uz diagnostiku, kas aizņēma 6 dienas. Pašu pulksteni apmainija pret jaunu, bet iepakojumu kurš tika bojāts darbiniekiem atverot uz atgriešanu filiālē dēļ neuzmanības, viņi negribot mainīt un noliedz notikuma esamību, un tagad tikai caur tiesu varēs pierādīt ka darbinieks melo. Un samaksāto 936€ vietā es saņemšu atpakaļ tikai 718€, jo pēc darbinieka teiktā apple ierīce ir bijusi ieslēgta, kautgan viņa nevarēja būt ieslēgta ja bija izlādējusies brīdī kad tā pati darbiniece pārbaudija to uz vietas, un tā pati darbiniece arī noliedz faktu par iepakojuma bojājumu. Es nesaprotu kāpēc man neatgriež visu summu darbinieku nolaidības dēļ. Noteikti sūdzēšos attiecīgajās iestādēs un centīšos piedzīt izkrāpto naudu. Nemaz nerunājot par to ka garantijas dokumentā bija ierakstīts mans vārds, bet ar pilnīgi svešas sievietes numuru un epastu. Esiet uzmanīgi ar viņiem un iegādājieties preces citur!

25.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no iDeal klientu atbalsts Pārstāvja atbilde 16.06.2023

Labdien, Ivar!

Paldies par Jūsu sniegto komentāru.

Vēršoties pie mums veikalā ar vēlmi atgriezt preci, iDeal darbinieki konstatēja, ka ierīce ir atvērtā iepakojumā un nav iegādāta ar distances līgumu, līdz ar to nav iespējams veikt tūlītēju apmaiņu vai naudas atgiešanu. Lai novērstu preces nepilnības, jāveic atbilstošas servisa procedūras.

Lai veiktu ierīces nomaiņu, serviss pēc Apple procedūras ierīci nosūta ražotājam.

Nomaiņa pie ražotāja aizņem no 5 līdz 7 darba dienām. Ražotājs veic tikai pašas ierīces maiņu. Iepakojums un aksesuāri netiek mainīti.

Tā kā Jūs atteicāties no ražotāja samainītās ierīces un pieprasījāt naudas atgriešanu, tad iDeal ieturēja naudas summas procentuālo daļu, pamatojoties uz https://www.ideal.lv/atgriesana .

Papildināts ivars.k94 17.06.2023

Kāds sakars vai prece ir atvērta, ja konstatēts brāķis? Un atvērtai precei ir 10%, ieslēgtai 20%, jūs rakstat ka atvērta, bet darbinieks konstatēja ka ieslēgta, kautgan kad atgriezu preci un darbinieks pats slēdza iekšā bet nevarēja to izdarīt jo prece nemaz nebija pat uzlādēta, kas tie par meliem no īpašnieka un darbiniekiem? Jebkurā gadijumā es nedomāju ka klientam jāmaksā naudas summa ap 200€ lai atgriestu brāķētu preci kuru darbinieki ilgāk rokās turējuši nekā es pats, tas ir absurds un jūs esat meļi, neprofesionāļi, kaunēties būtu "oficiālais apple pārstāvis". Un viss pārējais ko atbildējāt ir izvairīšanās no tēmas, neatbildot īsti par savām kļūdām, cenšoties vainot klientu, sajūta ka nemaz neizlasat sūdzību vai arī cenšaties izvairīties no atbildības par to ka kļūdijāties. Neiesaku nevienam iegādāties preces no ideal, slikts serviss, darbinieki un īpašnieks pilnīgi bezkaunīgi un bezatbildīgi.

I

Komentāri (3)

L Latisa Usmnage 25.05.2023

Mazāk vajag lietot grādīgos dzērienus, tad atmiņa neklibos un būsiet spējīgs nosaukt datus, kādus datus nosauca tadus pievienoja .

I ivars.k94 25.05.2023

Izskatās, ka cilvēks kas rakstijis šo atbildes komentāru ir iereibis un neadekvāts. Nesaprotu, kādā sakarā Tavs komentārs eksistē, jo alkoholu nelietoju un datus nosaucu pareizi, un viņi šo kļūdu protams pēctam izlaboja. Brīnos ka šeit atrodas šādi neadekvāti komentētāji, kas neko nezinot gudri muld.

A aivina 26.09.2023

Ar Jums vismaz runāja,es jautāju par savu pasūtījumu un man neviens uz pēdējo ziņu neatbildēja vispār!Izskatās,ka klienti viņiem vispār ir vienalga!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes