www.sudzibas.lv Ideal.lv Atdod bojātu ierīci! Rupjš veikala vadītājs, melīga darbiniece, pavirša attieksme

Ideal.lv - Atdod bojātu ierīci! Rupjš veikala vadītājs, melīga darbiniece, pavirša attieksme

Uzmanieties pirms nododiet preci alfas veikala uz garantijas remontu. Rupjš veikala vadītājs, kas apsaukā klientu konflikta situācijā. Melīga darbiniece kas pieņem telefonu, aizrāda pircējam par aizsargstikla neesamību lai gan tas bija, pēc tam pasaka ka aizmirsa to, un norāda nepatiesu informāciju par telefonu tā rezultātā, dod parakstīties neuzrādot par ko, tik Saka lai paraksta, uzraksta ka ir skrāpējums uz ekrāna, dievs zin kur, jo bija virsū skrāpējums uz aizsargtīkla, par kuru kā viņa teica "aizmirsa". Saņemot telefonu no remonta uz telefona ekrāna ir uzradušās bedrītes kuras tagad viņa Saka ir skrāpējums kas bija uz aizsargstikla par kuru viņa aizmirsa, jo izklaidīga bija un koķetēja ar citu veikala darbinieku. Cilvēki bildējiet, filmējiet kādu viņi pieņem jūsu telefonu, jo meitene ir melīga, veikala vadītājs rupjš un nosauks jūs par neadekvātu par to ka telefons būs sabojāts kad saņemsiet. Telefonu neviens manā klātbūtnē droši nekur nenovietoja, tas stāvēja uz plikas galda virsmas, telefons nepilna 1,5k vērtībā! Nosaukums vēsta ka viņi ir "ideāl "bet realitāte ir pretēja ļoti tālu no ideāla ar tādu veikala vadītāju un darbinieci... Rudenī māsa manis ieteikta nopirka pie viņiem alfā telefonu, tagad mēs noteikti visiem pastāstām par viņu apkalpošanas" augstajiem" standartiem, par to kā attiecas pret klientu kad prece nav jāpārdod bet jāremontē, kad uzrodas nesaprotami Caurumi ekrānā, ejiet ar līkumu alfas ideal veikalam, veikala vadītājs pateica, ka ir mans vārds pret viņu un neko nevaru iesākt, nu re kāds lielisks vadītājs, zin kā runāt un apsaukāt klientu. Pateica ka kamerās ar nevarot vai drīzāk negrib saskatīt, tāpēc neko nevaru izdarīt. Esiet gatavi ka jūs nomelnos lai tik nav jāuzņemas atbildība par notikušo! Tādi ir apple standarti alfā, nemaz nerunājot par to ka defektus nenovērsa, jo neredzot neko kas neatbilst apple standartiem, uzmanieties un neparakstieties planšetē, ja jums neuzrāda par ko parakstāties un lai sīki uzrāda esošos defektus ja tādi ir, savādāk ja radīsies kādi jauni tos pieskaitīs pie esošajiem nobildējiet katru stūrīti, Maliņu turpat veikalā kad atdodiet telefonu un lai precīzi aprakstā uzrāda kāds, kurā vietā defekts, savādāk jūs apmelos un apsaukās! Pārliecinieties ka jūsu klātbūtnē telefonu ievieto drošā iepakojumā nevis pliku atstāj uz galdu kā tas bija manā gadījumā, uzmanieties alfā ja dodiet uz remontu savu preci! Pēc mana lūguma kur var redzēt attieksmi, sarunu man video neviens neuzrādīja! Tāpēc taisiet savus video un bildes kad atdodiet alfā savu preci uz remontu, jo esiet gatavi, ka jūs apsaukās un nomelnos savādāk! Neuzticaties!

04.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no iDeal klientu atbalsts Pārstāvja atbilde 16.06.2023

Labdien!
"iDeal Group" AS filiāle "iDeal" (turpmāk tekstā iDeal) ir saņēmusi un rūpīgi iepazinusies ar Jūsu iesniegumu saistībā ar mobilo tālruni iPhone 14 Pro (turpmāk tekstā Tālrunis).
iDeal norāda:
Apskatot video novērošanas kameras ierakstu, var redzēt, ka:
1) iDeal darbiniece, pieņemot Tālruni remontā, klientes klātbūtnē noņem aizsargstikliņu
no ekrāna, apskata Tālruni un fiksē pieņemšanas dokumentā tā stāvokli: “Labā stāvoklī, bet uz ekrāna nelieli skrāpējumi”.
2) Klientes klātbūtnē Tālrunis tika ievietots amortizējošā aizsargplēvē tālākai tā transportēšanai uz servisu (piezīmēšu, ka visas iekārtas transportēšanai uz servisu un no tā tiek ievietotas amortizējošā aizsargplēvē, kas novērš iespējamus iekārtu bojājumus, t.sk. skrāpējumus).
3) Kliente paraksta Remonta pasūtījuma kvīti, kurā norādīts arī Tālruņa vizuālais stāvoklis, t.i., ar skrāpējumu esamību.
Serviss veica Tālruņa diagnostiku saskaņā ar ražotāja noteiktajām vadlīnijām, kas apstiprina, ka Tālrunis šobrīd atbilst Apple specifikācijām attiecībā uz veiktspēju, lietojamību un funkcionalitāti.
Izvērtējot visus augstāk minētos faktus, secinām, ka Tālrunis ir pieņemts remontā jau ar skrāpējumiem uz ekrāna, kas neietekmē Tālruņa garantijas apkalpošanu un tā funkcionalitāti.
Līdz ar to iDeal pamatoti noraida Klientes apgalvojumu, ka Tālruni ir sabojājis iDeal darbinieks, jo skrāpējumi tika fiksēti jau tā remontā pieņemšanas brīdī.

M

Komentāri (6)

Good Intentions 05.03.2023

Tas, ka veikals saucās Ideal nenozīmē, ka viņi ir ideali. Pa lielam neatšķirās ne ar vienu citu elektronikas veikalu.

R RunčaĶepa 06.03.2023

Nu jā, veikals saucās "iDeal" kas tulkojas kā "esDarījums", nevis kā "iDeāls". Bet tam taču jāsaprot angļu valodu.)

Good Intentions 05.03.2023

Es īsti nesapratu kapēc telefonu vajadzeja nest uz garantijas remontu, ja vaina bija aizsargstiklā?

R RunčaĶepa 06.03.2023

Starp citu, par to, ka zem aizsargstikla nebija nekāds skrāpējums - pirādījumu nav. Tagad stikli eksistē tādi, ko uzlīmē uz skrāpēta un rādās kā vesels, no aliexpresā tādu pats sūtīju, tikai maksā dārgi.

Good Intentions 05.03.2023

Pēc lūgumu tev nevienā vietā neviens neko neatskaņos un neuzrādīs. Vērsies policijā ar iesniegumu vai tiesā - tikai tā.

R RunčaĶepa 06.03.2023

...bet kad būs oficiālais pieprasījums, ierksti jau būs "pārrakstīti" ar svaigajiem, kā parastā auto reģistrātorā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes