www.sudzibas.lv http://www.rdveikals.lv Netiek veikta piegade.

http://www.rdveikals.lv - Netiek veikta piegade.

Labdien.
Izdomājām brālim nopirkt mobilo telefonu līzingā.Uzrakstijām pieteikumu Internetā. Firmas pārstāvis pārzvanīja, šo to precizējām un pasūtījums noformēts. Piegāde varētu notikt sākot ar 21.02(Piektdiena).Paskaidroju ka es būšu pieejams sākot ar sestdienu, tātad runājam uz Pirmdienu 24.02. Operatore mani pārliecināja ka viņi strādā arī sestdien un preci viņi man piegādās sestdien,man tas likās dīvaini(pēc pieredzes kurjeri sestdien svētdien nestrādā) pārprasīju - "Tiešām jūs piegādāsiet SESTDIENĀ" Operatore - "Jā nekādu problēmu" Sarunājām uz Sestdienas rītu. Labi saplānoju savas aktivitātes, lai sestdienā būtu piegādes adresē un paziņoju brālim. Tātad pienāk Sestdiena.22.02 13:30 no laukiem (60km) atbrauc brālis, bet telefona vēl nav.Izdomāju piezvanīt un painteresēties cik tālu mans sūtījums ticis.
Atbildēja Vīrietis."Labi. Uzgaidiet tūlīt apskatīšos." Kādu laiciņu paklausījos mūziku un tad neko nepaskaidrojot saruna tiek pārtraukta.Pārzvanīju vēlreiz no cita Nummura.Atbildēja Sieviete.Tā un tā.Nekā nevaram palīdzēt piegāde tikai PIRMDIEN. Noturējos,bet te Prasījās pēc Skaļāka vārda. Laicīgi Paziņot ka viņi mainījuši Piegādes laiku un datumu - tas ir tik grūti? Būtu zinājis būtu saplānojis savu laiku savādāk un brālis jau noteikti nebūtu vizinājies tos 120 km. Un Operators... neko nepaskaidro, vienkārši noliek klausuli. Domā ko gribi ? Sarunājām piegādi uz Pirmdienu, tagad jau citā adresē. Es labprāt sadarbojos ar šo Firmu, bet viņu darbiniekiem ir nepieciešams atkārtot procedūras - "Darbs ar klientiem." :D Varbūt jūs sēžat vienā Ofisā, bet domāju ka tāpat plānojat savas darbības saskaņā ar jums pieejamo informāciju.
Veiksmīgu dienu.

Atbilde no klientuservissRD 27.02.2014

Labvakar !

Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju RD Electronics interneta veikalā un pateikties Jums par sniegto informāciju. Katra atsauksme mums ir ļoti vērtīga, jo tikai tā mēs varam realizēt savu misiju – nodrošināt nevainojamu servisu.

Lai veidotu veiksmīgāku sadarbību, un noskaidrotu situāciju, vēlamies saņemt no Jums atbildi ar papildus informāciju uz mūsu e-pastu [slēpt]@rdveikals.lv.

Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību.
Liels Jums paldies, ka esat mūsu klients. Ar prieku gaidīsim Jūs mūsu veikalos.

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [slēpt]@rdveikals.lv
SKYPE: RD.klientuserviss
http://www.rdveikals.lv

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes