LV RU
www.sudzibas.lv H&M Slikts serviss

H&M - Slikts serviss

No internetveikala H&m saņēmu nekvalitatīvu preci, džemperi ar caurumiem. Atgriezu pēc visiem noteikumiem, tomēr naudu man neatgrieza. Sacija, ka esot nauda atgriezta, lai vēršos bankā. Tomēr dokumentālu apstiprinājumu ar ko vērsties neatsūtīja. Kontā nauda tā arī "neienāca". Kad jautāju, lūdza visu skaidrot jau kuro reizi no jauna, izliekoties ka nezin par ko ir runa, kaut arī e-patā visa vēsture tiek sūtīta līdz. Un tā informāciju mala vairākus mēnešus, protams, līdz es noguru.

Datums: otrd. , 2020. Gada 7. Jūl. 23: 41
kam: "Customerservice.lv"
temats: re: Sweater Has Damages
Order Number - # 22137953861
Date Or Return - 22.04.2020.
Item number for the product (s) you sent back - 05757922398020

28.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 28.08.2020

Varbut tomer Jusu pirkums ir apmaksats ar bankas karti? Ja taa tad naudas paarskaitijums netiks veikts, jo var anulet pirkumu, kas veikts ar karti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes