LV RU
www.sudzibas.lv H&M Maldinoša informācija no dažādām kasierēm.

H&M - Maldinoša informācija no dažādām kasierēm.

Tā nu ir sanācis, ka pēdējo pāris mēnešu laikā esmu cītīgi meklējusi laiviņas. Uzmērot veikalā, ne vienmēr var saprast, vai kurpes der (pietūkušas kājas, steiga & stress) . Tāpēc pirms pirkšanas, Dominas H&M jautāju, vai varu atgriest laiviņas, ja tām nav nesājuma pazīmes, ir čeks un cenu zīme. Kasiere vērsās pie vadības un saņēma atbildi - jā, kurpes ir iespējams apmainīt. To pēc pāris dienām arī izdarīju, jo laiviņas tiešām nederēja, kad uzmērīju tās mājās. Tātad - apmaiņa veiksmīga un nauda man atgriezta. Tad nu atkal biju laiviņu meklējumos. Šoreiz iegādājos laiviņas Rīga Plaza H&M, kur meitene pie kases man teica, ka laiviņas atgriezt nav iespējams (arī tad, ja nav nēsājamu pazīmes utt) . Tā kā man jau bija pieredze ar apavu maiņu h&m, domāju ok, jauna meitene, nepārzin veikala politiku. Sazvanīju galerija centrs H&M un jautāju par apavu atgriešanu. Atbildēja, ka apavus var atgriezt. Es lūdzu lai gc H&M darbinieki pazvana uz Rīga Plaza H&M un apgaismo kolēģus par savu preču atgriešanas politiku. Tātad tālāk.. Diemžēl aizņemtības dēļ, šīs Rīga Plaza nopirktās laiviņas sanāca atgriezt labu brīdi vēlāk nekā plānoju (arī šīs laiviņas nederēja) , bet vēl joprojām iekļaujoties 30 dienu atgriešanas politikā. Kad vēlējos 19. Jūnijā atgriezt laiviņas galerija Rīga h&m, man to atteica, sakot, ka apavi ir aksesuārs un tie netiek mainīti (P. S. Arī šie apavi netika vilkti, nēsāti. Bija visas cenu zīmes, čeks, pat gumija, kas satur apavu pāri kopā!) . Izstāstīju visu situāciju darbiniecēm (par to, ka jau biju mainījusi apavus, par to, ka citos veikalos arī zvanot un jautājot, darbinieku atbilde ir - apavus mainīt ir atļauts!) un atbilde tik un tā bija nē. Darbiniece teica, ka 1-2 dienu laikā vēl var samainīt, bet ne tik vēlu. Jautājums - kas šis pēkšņi par nerakstīto likumu? Kāpēc katrā jūsu ķēdes veikalā ir atšķirīga cenu politika? Kāpēc man jāskaidrojas ar jūsu darbiniekiem un jājūtas pazemotai par to, ka lūdzu atgriezt naudu par preci, kura nav lietota un atbilst atgriešanas politikai?

P. S. Arī Rīga Plaza darbiniecēm būtu vēlams nodot, ka aprunāt klientu, kamēr es stāvu blakus nav korekti. Tas ir pazemojoši pret mani. Un es nevienā brīdī nepacēlu balsi pret darbiniecēm, izturējos cienīgi un pieklājīgi, nevainoju viņas, tad kāpēc šāda izturēšanās?

19.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Co

Komentāri (3)

Kl Klientamnavtaisnība 20.06.2019

A priekš kam jūs neskaitāmas reizes pērkat apavus, nenēsājat un tad skraidat un mēģinat atgriezt? Sviests kaut kāds...

Co Confused 20.06.2019

Es 2 reizes nopirku laiviņas, kuras diemžēl nederēja, kad uzmērīju mājās. Kur ir problēma?

Kl Klientamnavtaisnība 20.06.2019

Problēma tajā, kas tas ir stulbums. Mēriet veikalā bezstresa stāvoklī. Un otru pāri jūs nepārbaudījāt gandrīz mēnesi, pati nospļaudamās un tagad vēl kaut ko gribat. Galīgi garām jūsu uzvedība. Vispār aizliegtu visas šitās atgriešanas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes