LV RU
www.sudzibas.lv H&M Klientu maldināšana

H&M - Klientu maldināšana

Cena kas bija norādīta uz cenrāža atšķiras no cenas kas bija kasierei. Uz ko meitene atbildēja ka vienalga kas rakstīts uz cenrāža, viņa orientējas pēc svītru koda. Jutos maldināts.

Ed

Komentāri (4)

Tu Turkey901 10.05.2019

Kļūdains marķējums, cilvēcisks faktors, pārdevējs nevar pārdot preci par jebkādu cenu un Jūs varējāt uz kases atteikties no tās iegādes!

La laurrra 12.05.2019

Muļķības. Ja uz preces ir norādīta viena cena un kasierim sistēmā uzrādās cita, ir jāpārdod par cenu, kura bija uz preces. Tā ir pārdevēju nolaidība, ka cena nav pareiza un klientam nav no tā jācieš. Pati strādāju veikalā un ir gadījies izsist preci par zemāku cenu, jo neesam pārbaudījuši un nomainījuši cenas. Klientam šajā gadījumā ir pilnīga taisnība.

Tu Turkey901 12.05.2019

Muļķīšu muļķīgā domāšana, kas nepārzin tirdzniecības uzņēmumu struktūru, grāmatvedības un noliktavas uzskaites procesus, kases sistēmu darbību un darījumu reģistrāciju, kā arī iespējas un pielaides pārdevējiem rīkoties uz savu galvu.
Šajā gadījumā, Jūs uzskatat, kanabaga pārdevējam nav taisnība, jāatvelk starpība + sods par neuzmanību no algas un rezultātā pēc dažiem šādiem piselīgiem pircējiem, nekas vairāk par 100 Eiro uz rokas nepaliks!

Wh what77 13.05.2019

Drošvien no 1 EURO palikāt nu ļooooti nabags, kā tad tagad izdzīvosiet vēl nedēļu:(((

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes