www.sudzibas.lv Hansabanka Viena bardaka banka!

Hansabanka - Viena bardaka banka!

Tā taču ir viena bardaka banka! Noguldīju pārpratuma pēc ievērojamu summu un ...tagad problēmu ir līdz kaklam, nemaz nerunājot par zaudējumiem! Darba laiki - līdz 17.00, respektīvi, pēc 17.00 es nekur nevaru noņemt savu naudu - jo redz filiāles viņiem nestrādājot! Un vēl viena muļķība - drošības pārbaude ar tālruni! Redz, pases par maz, viņiem vēl ir jāzvana! Telefona numurs ir dominējošāks par pasi! Nevienā citā bankā ar tik nelaipnu attieksmi un problēmām neesmu sastapusies! Neviens nebrīdināja, ka tālruņa nr. nevar mainīt, neviens ne par kādiem limitiem arī nebrīdināja! Par rindām nemaz nerunājot. Gribat problēmas - izvēlaties HANSABANKU!

Komentāri (11)

B Bra 15.11.2006

Man šķiet ka tu esi bardaks:) Kā var pārpratuma dēļ noguldīt naudu? Cik gudram jābūt:P Un ka zvana, tas ir labi, jo ja piemēram es nosperšu tev pasi un aiziešu izņemt naudu, un man neuzzvanīs..ko ta?? saki paldies ka piezvana un pārbauda! Par rindām nerunāšu, jo tajās tik pensionāri stāb. Un noguldīt starp citu depozītā vai caur internetu arī!

J Jūlija 22.11.2006

Starp citu, Hansabankai ļoooti daudz filiāles, kas strādā līdz 20.00- 21.00., tā nav taisnība, ka pēc 17.00. filiālēs nevar veikt bankas operācijas.

V vita 01.01.2007

Kārtējo reizi redzu, ka ir tomēr stulbi cilvēki! nu tak izlasi, ka ir norēķinu punkti, kas strādā līdz pat 21.00.... pati nomainīju unibanku un krājbanku pret hansabanku tieši tā iemesla pēc, ka ir super darba laiks! lai gan man tas neko daudz neizsaka, jo tagad izmantoju i-banku un zini no problem!

A Ansis 03.01.2007

Tiešām sviests. Noguldīt naudu netīšām vajag mācēt. Ceru ka runa iet par Eur vai Usd, jo citādi taču bankomāti pastāv, ņem savu izbeigušos noguldījumu un tērē. Tas ka lielas summas izmaksas ir laicīgi jāpiesaka normālam domājošam cilvēkam būtu jāsaprot. Un nekad neesmu sapratis tos cilvēkus kuriem lieka drošība izraisa ko negatīvu, neba lai apvainotu tevi banka ko tādu izdomā, bet lai pasargātu tavu naudu!

Z zoja 30.01.2007

Hmm....laikam jau paziņot par jaunu telefona numuru ir tik grūti, un laikam mūsdienās nekādi informatīvie telefoni arī nav pieejami, lai SĀKOTNĒJI uzzinātu info....Par slinku, lai kko meklētu!!!

M martins 13.02.2008

Jā. Visos laikos, visā pasaulē tak atradīsies cilvēki BEZ jebkādas loģiskās domāšanas. Informācija ir uz katra stūra. Kaut vai 1188. Vai tajā pašā filiālē. Nu, bet kāpēc ir tik grūti atvērt muti, lai pajautātu, bet tik viegli, lai uzbrauktu? 21. gadsimts. Tehnoloģiju ēra. Cerams, ka drīz mākslīgais intelekts būs attīstījies tik tālu, lai katrs muļķis to varētu izmantot savu smadzeņu vietā. Pieprasījums būs. Un KĀDS vēl...

E Elina 18.02.2008

Mīļais cilvēk, es strādāju bankā līdz 21:00, lai kāds pateiktu, ka visas filiāles strādā līdz 17:00? Zvans uz telefonu ir tikai paša klienta drošībai, ja kāds noņemtu naudu uzrādot svešu pasi tiktu sacelts tāds skandāls, kas būtu pamatots un būtu zaudējumi klientam, tādēļ lūdzu būt iecietīgiem pret drošības pasākumiem. Turklāt telefona numuru var nomainīt. Kā arī visās filiālēs ir informācijas centrs un ir telefonbanka, kur var piezvanīt un uzzināt, kādi ir noteikumi izņemot lielākas summas. Hansabankas mājas lapā ir pieejama informācija par visu filiāļu darba laikiem.

E Elīna 08.05.2008

Šķiet, ka par Hansabanku var sūdzēties tikai tie, kuriem nav bijušas attiecības ar citām bankām.
Esmu strādājusi ar Pareksu un Unibanku un pēc šīm bankām, Hansabanka man šķiet lieliska.

O Olga 08.05.2008

Gadu atpakaļ man vajadzēja uztaisīt izziņu ASV vēstniecībai par ienākumiem lai varētu dabūt vizu. Saņemot to, piektdienas vakarā pamanīju kļūdu ( izrādījās, ka es esmu „viņš”, nevis „viņa”)
Sestdien no rīta dodos uz Hansabankas filiāļu Spicā, nogaidot rindā, nācās ilgi strīdēties ar apkalpojošo personālu, kuri sakumā vispār nevarēja izlabot, pēc tam viņiem vajadzēja otro reizi samaksāt par to un beidzot risinot visus iepriekšējos jautājumus izradās, ka viņiem „NAV LAIKA un es savu izziņu varu saņemt tikai pirmdien pēc 10:00 ” un ir pilnīgi pofigs uz to, jābūt vēstniecībā pirmdien 8:00. Interesanti, ka Molsa personālas risināja šo problēmu 15 min laikā.
Diemžēl tā nav pirmā reize, kura es biju spiesta cīnīties ar banku un pašai labot to kļūdas: nepamatoti noņemta nauda a kontiem, nepareizam kontam piesaistīta kreditē karte un visu laiku glukojošs hansanet.
Hansabanka laikam tiešam pārāk maz maksas saviem darbiniekiem, ja viņiem pilnīgi pofigs uz visu!

D direktorinsh 14.09.2008

ej d***

J Juris 17.11.2008

Cik cilvēku, tik arī viedokļu! Izrādās, ka mūsdienās arī Latvijā ir aborigēni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes