Hansa post. Lv - bojajums

Sveiki. Gribu visus brīdināt kas iegādājas hansaposta lietas. . . Nolēmu pasūtīt gultas velu pirmais ko ievēroju bija rāvējslēdzējs pārvalkam izdilusi malina. Līdz ar to ir jāparsuj cits ravejs,. Pēc pirmās mazgāšanas izgriezu uz otru pusi un ieraudzīju cik labi sasuts. . . Un mazgājot atnāca pa vili vaļa diegi. . . Pazina pasūtīja veļasmašīnu tad jau 2 mēnesi lieto ka nu sanāk pamacība nebija neviena saprotama valoda pat angliski nebija. . . Cilvēks cīņas ar veļasmašīnu jo nesaprotamas pilnība ir tas programmas itka uzliek visu ka vajadzētu būt un veļasmašīna gāz ūdeni ara tik ar visu pulveri. . .

Z

Komentāri (2)

alergologs 11.01.2016

Pretenzija ir jāpiesaka pārdevējam, pēc preces saņemšanas un nevis jāraud internetā, ka viss ir slikti. ja ir saņemts brāķis, tad šim kantorim ir Jūs jānodrošina ar preces apmaiņu.

E Eva 18.01.2016

Nevajag sūtīt visādus krāmus no kreisajiem katalogiem un punkts! Ja redz, ka galigs mēsls, tad pako atpakaļ un sūti prom- bez ceremonijām un eksperimentiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes