AtrisinātaGustav Beķereja - Krāpšana

Tika veikts pasūtījums mājaslapā uz 24.06., kas tika arī mājaslapā apmaksāts, bez apmaksas pasūtīt nav iespējams. Pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas, piezvanīja beķerejas darbiniece un paziņoja, ka 24.06. beķerejai brīvdiena un pasūtījumu izpildīt nevar Lūdzu atgriezt naudu, ko arī telefonsiki solīja. 29.06. nauda vēl nebija atgriezta, jo darbiniece paziņoja, ka viņu kontā nauda neesot. Banka apgalvo, ka naudu beķerja ir saņēmusi. Rakstisku apliecinājumu epastā, ka pasūtījums ir atcelts atsakās atsūtīt, telefonsarunas beigās paziņo, ka esmu viltojusi nosūtīto bankas maksājuma uzdevumu. Saprotu, ka uzņēmumam ir naudas grūtības, bet vai šādi tās var risināt?

14.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Laura_Kal 21.07.2023

Nauda tomēr atradās uzņēmuma kontā un tika atgriezta. Žēl tik, ka tas notika gandrīz pēc mēneša un tikai pēc tam, kad tika uzrakstīta šī sūdzība.

L

Komentāri (1)

B Bez_vārds 14.07.2023

Sen jau zināms, ka labākā beķereja ir Mārtiņa Beķereja. Vispār brīnos, ka kāds pie citiem vispār kautko pasūta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes