Gultasvelaspasaule.lv - Krāpšana

Principā stāsts kā iepriekšējās sūdzībās. 06.10.18 veicu šajā i veikalā pirmo pasūtījumu- kurš bija atnācis solītajā laikā (proti pēc 2 nedēļām), tā kā patika gultas veļas kvalitāte, veicu vēl vienu pasūtījumu 18.10.2018, apmaksāju, tika atsūtīts apstiprinājums, ka 31.10.2018 pasūtījums būšot pie manis, bet solītajā datumā šis pasūtījums neieradās- tas jau nekas viss gadās, izdomāju uzrakstīt e pastus (3x)- atbildes nav, zvanīju uz ineterneta saitē norādīto numuru- neviens neceļ, principā 2 dienas es pavadīju zvanoties un rakstot e pastus- uz kuriem atbildes nav,facebook arī rakstīju. Beigu beigās sazinājos ar Latvijas patērētāju tiesību centru un ar Eiropas paterētāju aisardzibas komit., kuri, savukārt man ir peietikta vizīte uz nākamo nedēļu, lai iesniegtu iesniegumu par šo situāciju. Jautājums veikalam- vai tad tiešām ir tik grūti atbildēt uz e pastu par to kurā tad datumā būs solītā prece? Man tiešam jāveršas visās iespējamās oragnizācijās, lai dabūtu no jums vismaz kautādu ziņu?

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes