Go3 Baltic - Krāpšana
Īsumā: Go3 pārstāja sūtīt rēķinus un vēlāk prasa maksāt sodanaudas par nesamaksātiem rēķiniem (kurus es neesmu saņēmis)
Apmēram gadu atpakaļ abonēju Go3 pakalpojumu. Pats nelietoju, bet ja kāds atbrauca ciemos bija iespēja uzlikt kādu filmu latviski. Vienu dienu piezvana, prasa vai negribu noslēgt kā līgumu, būs nedaudz lētāk. Neplānoju atslēgt drīzumā, tā kā piekritu.
Apmēram maijā pieslēdzu automātisko maksājumu. Kopš tā laika vairs rēķini uz epastu nenāk, domāju viss kārtībā. Vienu dienu, jau vasaras beigās, mēģinu ieiet, bet man rāda ka konts bloķēts. Pat ielogoties nevaru.
Meklēju kur ar Go3 sazināties. Pat vecajos rēķinos nekādu telefona nummuru nav. Beigās caur mājaslapas saziņas formu piesaku, ka vēlos atteikties no servisa. Zinu, ka atlaide būs jāatmaksā, bet vienalga. Šādu servisu nevajag.
Nākamajā dienā mani sazvana, saka ka neesmu maksājis rēķinus jau vairākus mēnešus. Skaidrs, ka automātiskais maksājums nav strādājis. Prasu, kā es varu rēķinus apmaksāt, kas man nav sūtīti, un ja mani pat nelaiž mājaslapā? Viņiem vienalga, līgumā rakstīts ka jāmaksā. Plus prasa vēl soda naudu. Vēl pasaka, ka nevar lauzt līgumu pirms sods nav samaksāts, tātad draud ja es vilkšu garumā tad sods un rēķini tikai augs.
Pēc pusstundas strīdēšanās piekrītu samaksāt. Man atsūta rēķinu ar kavēto summu + sods + administratīvās izmaksas. Tātad manā pusē viss strādā, epastus varu saņemt. Samaksāju, man pasaka, ka mēneša beigās būs vēl pēdējais rēķins. Nu labi.
Protams šis rēķins nekad neatnāk. Tagad, gadu vēlāk, atnāk rēķins no parādu piedzinējiem kur vēl uzlikts 30EUR pa virsu.
Epastā visus spamus pārbaudīju. Nekas no Go3 nav nācis. Vienīgais kas atnāca bija rēķins, ko man zvana laikā atsūtīja un kuru es apmaksāju.
Pievienot komentāru