www.sudzibas.lv Gjensidige Regresa prasība

Gjensidige - Regresa prasība

Gjensidige rīkojas negodprātīgi attiecībā pret saviem klientiem un klienta nezināšanu izmanto savā labā.
Situācijas izklāsts: Pirku Octa apdrošināšanu Gjensidige 2008. gadā. 2008. gadā notika ceļu satiksmes negadījums, kur vainīgā puse biju es. Uzrakstījām saskaņoto paziņojumu, jo bija noskrāpēts aizmugurējais bamperis cietušā mašīnai. Tātad - nekas nopietns.
Ir 2014. gads un no mana konta tika novilkta 700 euro liela summa saskaņā ar tiesas lēmumu par regresa prasības piedziņu no Gjensidige. Prakse skaidra: OCTA likumā ir teikts, ka man ir pienākums iesniegt arī savai OCTA apdrošināšanas kompānijai savu saskaņotā paziņojuma kopiju. Ja es to neizdaru 10 dienu laikā no negadījuma brīža, tad apdrošinātājiem ir tiesības iesniegt prasību par regresa prasības piedziņu. Uz manu deklarēto dzīves vietas adresi viņi ir sūtījuši paziņojumu par regresa prasības piedziņu, tiesu datumiem utt. Deklarētajā dzīves vietas adresē es nedzīvoju, līdz ar to neko neesmu saņēmusi, bet tā ir mana vaina, tur viss ok. Kad sazinājos ar Gjensidige un jautāju vai viņi neatgādina klientam par kopijas nosūtīšanu apdrošinātājiem, lai nebūtu jāierosina regresa prasība, atbilde bija īsa-to neprasa likums. Uz manu jautājumu vai to neprasa ētikas normas, laba prakse un godprātīga izturēšanās pret savu klientu, atbildi nesaņēmu. Esmu šos gadus turpinājusi izmantot viņu pakalpojumus pat nezinot, ka pret manīm ir ierosināta regresa prasības piedziņa. Esmu saņēmusi e-pastus, telefona zvanus no Gjensidige apdrošināšanas kompānijas, bet nevienā vārdā neviens pat nepieminēja tiesu. Tad sanāk, ka lai man pārdotu kādu pakalpojumu viņi izmanto visus iespējamos veidus, lai ar manīm sazinātos, bet lai informētu par tiesu - tad eksistē tikai deklarētā dzīves vietas adrese. Nerunājot nemaz par vienkāršu atgādinājumu savam klientam. Zvanot uz visām iespējamām iestādēm: PTAC, FKTK, LAA, saņēmu vienu atbildi: jā, tas nav ētiski, bet diemžēl likums citu rīcību neparedz un tas ir tikai pašu kompāniju ziņā kādu praksi pielietot un diemžēl Gjensidige atrodoties pie tā sauktajām "sliktajām" apdrošināšanas kompānijām, kas izmanto klientu nezināšanu savā labā. Silti ieteiktu nevienam nekad neapdrošinātes Gjensidige, ja nevēlaties sev sagādāt liekas galvas sāpes un patukšotu kontu.

E

Komentāri (6)

R ri4y 12.05.2014

šis ir viens sūda kantoris, mums bija labāks stāsts ar šiem mērgļiem, arī 2008 gadā nozaga mašīnu un izraisīja avāriju, iesniegums policijā bija uzrakstīts, it kā ar šiem tikām galā, pagājušo ziemu zvana radinieks jurists, saka ka dzīvoklis, kura cena ir uz doto brīdi 60 000 euro, uz to brīdi bija 50 000 euro tiek pārdots izsolē par 1800 Ls. Gājām uz ofisu pie tiesu izpildītāja Selecka jautāt kas par h... šis atbild, ka šis kaktu kantoris ir iesniedzis pret mani prasību tiesā, uz tiesu netiku uzaicināts aizstāvēties, tad būtu visi papīri līdzi gan par zādzības fakta piefiksēšanu, gan par to ka regresa prasību pret mums necels, jo auto tika nozagts. šis saka ka man neesot naudas uz dzīvoklim ir jau pircējs. Strādāju neoficiāli jautāju kādā veidā šim pārskaitīt naudu un ko rakstīt, jonauda bija, šis vilka līdz pēdējam, biju pie viņa novembrī izsole uz decembra sākumu. Paldies juristiem, kas par minimālu summu, uzlika tabu zemes grāmatā, uzrakstot vēstuli gan zemes grāmatai, gan zv. advokātu padomei par to ka Seleckis neiet uz kontaktu, jo es vēlos dzēst visu summu. Tolaik e samaksāju visu. Tagad jūlijā būs tiesa, kurā celta prasība gan pret Genjigen, gan pret Kasparu Selecki par 1800 Ls piedziņu, + juristu pakalpojumi 650 Ls, kā arī morālo kaitējumu 100 000 Ls apmērā no Genjigen, un K. Selecki 50 000 Ls apmērā, kā arī nocelt no amata. Zinu ka tik lielu summu nedabūšu, vismaz kaut ko.

I inita25 27.06.2014

Tālab, visu vajag apdrošināt pie laba brokera, kurš tomēr apdrošināšanas jomā ir daudz kompetentāks un iestājoties apdrošināšanas gadījumam -būs 24 h diennaktī sazvanāms, papīrus sakārtos Jūsu vietā, kā arī painformēs, kā rīkoties.Pie tam tas ir bez maksas !
Mani klienti ir gan privātpersonas, gan firmas.Rakstiet man uz e-pastu [slēpt]@tavapolise.lv, un pārliecinieties paši ka gan KASKO, gan nekustamais īpašums, gan ceļojuma polises u.c. sanāks lētāk, nekā drošinājāt pirms tam.Kā arī norādīšu uz kļūdām(ja tādas ir)un riskiem, kuri ir pieļauti slēdzot iepriekšējo apdrošināšanas polisi .
Eiropā jau sen cilvēki strādā tikai ar brokeriem, jo brokeris aizstāv nevis apdrošināšanas kompānijas intereses, bet klienta.Tāpat kā ir savs ģimenes ārsts, savs frizieris, tā jābūt savam brokerim!

V Vaards 24.01.2016

Nav jābūt.
Labāk šeit padalīties ar negodprātīgiem uzņēmējiem un indivīdiem, tādejādi pārējie izvēlēsies godīgākus pakalpojumus un pasaule kļūs labāka.

Jo pēc būtības apdrošinātāji ir krāpnieki - tie savāc naudu no daudziem cilvēkiem par to bailēm, no šīs naudas paēd un padzer un jahtu nopērk.

Un te vēl starpā grib piezīzties brokeris, kurš stāsta, ka apdrošinātāji turpmāk nevarēs ielikt kabatā 2x-3x vairāk nekā izmaksā atlīdzībās. Tak nē, brokeri arī labi dzīvo - kā vēlviens parazītisks veidojums, kas neveic lietderīgu darbu.

I Ivo Vrublevskis 22.01.2016

Problema lidziga, ka te jau bija. Uz deklereto adresi tika izsutita ierakstita vestule ar paskaidrojuma pieprasisanu, es biju arpus lv tadel neatbildeju un nu regres par 4000 ir klaat.

X Xtrip 05.05.2016

Gjensidige ir skopi, krapnieki un vistiešākajā veidā, kuri čakarē gan savus klientus, gan arī cietusos, dažādos negadījumos. Esmu cietušais. CSN avārijā salauzu kaulus vairākās vietās. Vainīgais protams bija savu auto apdrošinājis gjensidige, jo visticamāk tā bija lētākā apdrošināšana. Nogulēju slimnīcā 2 nedēļas. Pēc tam pus gadu uz gultas režīma mājās. Pateicoties gjensidige apdrošināšanai 2 gadus vēlāk, viņi joprojām prasa man A lapu slimības. Tādas gan man nav, jo strādāju kā pakalpojumu sniedzējs. Kopā ārstējoties esmu iztērējis ap 1000 eiro, darba nespējīgs biju ap 4000 eiro apmērā, jo pus gadu dzīvoju no kapeikām, ko valsts B lapa sniedz. Neskatoties uz to, ka man bija nepieciešama kopšana, mani tuvinieki uz maiņām, ņēma brīvu no darbiem un visādi man palīdzēja, tādējādi zaudējot ienākumus savos darbos. Gjensidige dara visu iespējamo, lai izvairītos no naudas maksāšanas cilvēkiem, taču palasot to, cik daudz gjensidige apdrošināšana izkrāpj no cilvēkiem, kuri neuzspēj iesniegt kādu muļķīgu papīrīti laicīgi, tas ir vienkārši smieklīgi. Tātad apdrošināšanas firmas kā gjensidige vajag norakt!Tagad pats esmu spējīgs staigāt un dzīvoju savu dzīvi, bet automašīnu izvairos apdrošināt pie viņiem. Pat tad, kad piedāvājums ir vislētākais, es labāk 2 eiro piemaksāju un apdrošinu citur. Nezinu vai citas kompānijas būtu labākas, bet gjensidige savā mūžā vairs neciešu! Lai izvēlētos apdrošināšanu, ne vienmēr ir jāskatās uz tās cenu! Gjensidiges cena ir tikpat zema, kā tās pakalpojumu vērtība! Vienkārši uzšpļauj cilvēkiem tieši sejā!

F fotogrāfs 02.04.2019

Oskar's Tours

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes