LV RU

AtrisinātaGintaro mēbeles - Slikts serviss

Sveiki,Septembrī pasūtīju dīvānu no "Gintaro mēbeles". Teicās uz novembra vidu piegādāt gatavu. Pagarināja līdz novembra beigām. Sarunājām piegādi pirmdienā uz plkst 14:00. Aizbraucu no darba prom ātrāk, lai būtu mājās uz piegādi. Plkst 13:30 šie zvana un saka "sorry, dīvāns ir uz nepareizo pusi uztaisīts". Diena izčakarēta, bet nu labi, sarunājām pēc 3 nedēļām, noteikti pirms Ziemassvētkiem. Pienāca 4. nedēļa, zvanu, prasu, kas ar dīvānu. Šie atbild "sorry, ir atsūtīts dīvāns, bet atkal uz nepareizo pusi".Komentāri lieki.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Patogēnā baktērija 03.08.2016

Problēma bija atrisināta. Klientam tika piegādāts dīvāns ar pareizo stūra pusi.

Komentāri (4)

Mo Monta 30.09.2016

Pilnīgi piekrītu. Arī man ar "Gintaro Mēbeles" ir ļoti negatīva pieredze. Pasūtījām gultu vasarā, pāsūtīšanas brīdī pārdevēji teica, ka gultas būs gatava 3-6 nedēļu garumā. Pagāja 6 nedēļas, es zvanīju un jautāju, kur ir mana gulta, saņēmu atbildi, ka būs nākošnedēl. ok. paiet nedēļa, es zvanu atkal, jautāju pēc sava pasūtījuma atkal tā pati atbilde - būs nākamnedēl. Pienāk nakamā nedēļa un attiecīgi 9 nedēļas no pasūtīšanas brīža, un atkal problēmas, Gulta ir it kā piegādā Spices veikalā, bet reāli tur nav.
. Nekad neiesaku neko sūtīt no "Gintaro mēbeles"
Un informāciju par telefonu sniedz krievvalodīga sievietei, kurai ir ļoti lielas problēmas ar mūsu valsts valodu, kas arī ir skumji un kas ļoti uzvlek klienetu, no kura naudas maksā viņai algu.

Gintaro Mēbeles Pārstāvja atbilde 20.10.2016

Labdien, Monta!

Atvainojiet par tādu situāciju un sagadātām nēertībām.
Paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu, uzrakstiet mums uz [email protected] par šo gadījumu (Jūsu vārds, uzvārds, kad un kādā no saloniem Jūs pērkat gultu). Mēs varētu uztaisīt iekšējo pārbaudi, lai tāda situācija neatkartotos.

Ri Rita 04.09.2017

Pasūtīju skapi Gintaro mēbelēs un samaksāju pilnu summu. Piegādes laiks bija 45 dienas, bet tā kā viņiem esot daudz pasūtījumu solījās ātrāk. Tagad jau pagājušās 48 dienas un zvanot uz veikalu nekādu atbildi nesniedz, solījās pārzvanīt, bet nekā. Attieksme vienkārši drausmīgā un vispār nerūp klienti. Nekad nevienam neiesaku neko pasūtīt! Pasūtījuma brīdī laipni, bet pasūtījuma izpildīšana vispār nerūp.

Gintaro Mēbeles Pārstāvja atbilde 05.10.2017

Labdien!

Atvainojiet par kāvēto mēbeles piegādi un sagādātam neērtībām.
Lūdzu, uzrakstiet mums uz [email protected], vai Jūs jau saņemat savu pasūtījumu?
Mēs mēģinasim parunāt ar piegādātāju, lai tādi gadījumi vairs neatkartotos.
Vēl reiz atvainojiet par šo situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes