Gemoss - Slikts serviss, bojājums
Atgriežoties no veikala konstatēju, ka vairums (7 no 15) manis nopirktās garšvielu bundžiņas ir bez hermētiskā aizvākojuma. Nākošajā dienā ierados veikalā un lūdzu pārdevējai sniegt paskaidrojumu par šo preci. Pārdevēja izturējās skaļi, rupji un aizvainojoši, situācija netika izskaidrota. Man ir 70 gadi un šādu attieksmi nekad un nevienā vietā pret sevi neesmu izjutusi. Veikala vadībai jāpadomā par veikala prestižu.
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            Gemoss Support
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		13.11.2023
		Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju!
Pēc iepakojuma atskrūvēšanas, garšvielu iepakojuma pašlīmējošais ieliknis paliek vāciņā, kas arī radīja šo pārpratumu.
Sazinājāmies ar veikalu, kuru apmeklējāt un noskaidrojām, ka šis pārpratums ir izrunāts un arī kompensēts.
Komentāri (1)
Jūsu vecumā putras jāēd nevis par garšvielām jādomā :D 70 gadi :D nu gan dzīves sasniegums :D kvantitātei (gadiem) nav nozīmes, bet gan kvalitātei, kā esi dzīvojis.