www.sudzibas.lv Gemoss Šausmīga darbinieku attieksme

Gemoss - Šausmīga darbinieku attieksme

Šodien bijām šokā par darbinieku apkalpošanas līmeni un attieksmi. Protams, ir saprotams, ka jāvelk maskas līdz acīm, un, protams, dažreiz aizmirstas, kad ilgi esi veikalā un var arī normālā tonī to teikt, nevis riet kā suns uzreiz, tādā paceltā balsī ar mani līdz šim tikai vecāki bērnībā atļāvās runāt. Tas pat būtu pieņemams, ja mans vīrs atteiktos to darīt, vai pat uzsāktu kādu sarunu, bet mēs abi klusējām, abi maskās, vīram tā bija šķībi, un uzreiz kliegšana nenormāla tonī. Vai tas vispār ir pieņemams ar tādu necieņu un ar tādu vēlmi uzsākt konfliktu? Vienalga, kas notiek, bet jābūt normālai komunikācijai, nevis kliegšanai, īpaši apkalpošanā. Garastāvoklis sabojāts, nekad mūžā tur vairs neiesim, jāmeklē cits piegādātājs. Redzēju, ka arī pārējās darbinieces runāja ar klientiem paceltā balsī, tas laikam tāds stils, nevis vienas darbinieces vaina, jo manis priekšā klientam piedraudēja, kā neapkalpos, tāpēc ka groziņš tika atstāts pie kases, nevis pie ieejas. Vadībai jautājums, kā jūs tā demotivējiet darbiniekus, ka viņiem gribas kliegt uz pircējiem?

22.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Inese Mikele 22.12.2021

Un jā, uzreiz arī sagaidot komentāru par epidemioloģijas nosacījumiem. Es saprotu visu, arī to, ka jāvalkā maskas, ko mēs arī darām, bet pašā veikalā piemēram, es absolūti neieraudzīju distancēšanos, kā arī tas fakts, ka jāņem rati, bet vietas veikalā tam nav un distance starp cilvēkiem paliek vēl mazāka. Līdz ar to pats veikals īsti nenodrošina drošus apstākļus pircējiem.

Komentāri (1)

Gemoss.lv 22.12.2021

Labdien, Inese.

Vēlamies atvainoties par Jūsu bēdīgo pieredzi mūsu veikalā. Mums svarīga katra klienta labsajūta, tādēļ sakām paldies par Jūsu atsauksmi - tikai tā varam risināt problēmu un tiekties kļūt labāki.

Ļoti lūdzam Jūs uzrakstīt detalizētu situācijas aprakstu uz [slēpt]@gemoss.lv (konkrētais veikals, apmeklējuma laiks, kolēģa apraksts), lai varam veikt iekšējo izmeklēšanu un skaidrot situāciju ar konkrēto darbinieku.

Šis pirmssvētku laiks ir saspringts ļoti daudziem no mums, bet tas noteikti nav attaisnojums nepatīkamai komunikācijai. Gaidīsim ziņu no Jums, cerot, ka citiem klientiem ikdienas iepirkšanās būs pozitīvāka.

Vēlot mierpilnus svētkus un ar cieņu,
Gemoss

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes