www.sudzibas.lv Gaļas Nams Jēkabpils Nekvalitatīvi pakalpojumi, higēnai neatbilstoša produkcija un nepieņemama attieksme

Gaļas Nams Jēkabpils - Nekvalitatīvi pakalpojumi, higēnai neatbilstoša produkcija un nepieņemama attieksme

Divas nedēļas atpakaļ nodevu Jūsu uzņēmumam medījuma gaļu konservu izgatavošanai. Pagājušajā nedēļā trešdien saņēmu zvanu, ka konservi ir gatavi un drīkstu doties tiem pakaļ. Nākamajā dienā, speciāli braucot uz Jēkabpili, ierados saņemt pasūtījumu.

Jau uz vietas vēlējos pārliecināties par kvalitāti un atvēru kastes, taču konstatēju šokējošu situāciju. Konservu bundžas bija klātas ar redzamu rūsu. Pilnīgi nepieņemami, ka tikko gatavam pārtikas produktam vizuāli ir nojausma par koroziju. Manuprāt, šādu produkciju nav iespējams ne droši lietot uzturā, ne dāvināt tuviniekiem.

Uz šo situāciju norādīju personālam, kam sekoja pārtikas tehnoloģes Lindas ierašanās. Tika paziņots, ka tas esot “normāli”, jo gatavošanas procesā esot mitrums. Šāda reakcija ir ne tikai augstprātīga, bet arī rada nopietnas bažas par uzņēmuma pārtikas drošības un kvalitātes standartiem.

Es atteicos pieņemt šādu produkciju, jo tā neatbilst minimālām higiēnas un kvalitātes prasībām un pēc vienas dienas uzglabāšanas nekādā gadījumā tā nedrīkst izskatīties korodējusi.

Esmu dziļi vīlies un sašutis. Uzskatu, ka Pārtikas un Veterinārajam Dienestam būtu nepieciešams veikt papildu pārbaudes Jūsu uzņēmumā, lai novērstu riskus citiem patērētājiem. Arī uzņēmuma pārstāvju attieksme bija pilnīgi neatbilstoša situācijai un necieņpilna.

Ar nožēlu paziņoju, ka sadarbību ar “Gaļas Nams Jēkabpils” (SIA Margret) neturpināšu un arī citiem medniekiem un patērētājiem šādu pieredzi noteikti neiesaku.

27.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus