www.sudzibas.lv Foron veikali Krāpšana, pēcpārdošanas atiieksme pret klientu

Foron veikali - Krāpšana, pēcpārdošanas atiieksme pret klientu

Foron veikalā tika iegādāts ledusskapis LG. Pirkšanas brīdī tas tika deklarēts kā jauns ledusskapis ar vizuāliem bojājumiem, kas pēc tirgotāja noteikumiem atbilst 2. Kategorijai un precei 1 gada garantija.
Ledusskapis nokalpoja nedaudz ilgāk par 1 gadu un garantija ir beigusies. Centos noskaidrot bojājuma cēloni, bet konstatēju, ka šis ledusskapis ir vismaz reizi iepriekš remontēts, kas neatbilst tirgotāja deklarētajam. Jāpiebilst, iepriekš veiktais remonts nekādā veidā neatbilst kvalitatīvam remontam, kas būtu veikts autorizētā servisā. Temperatūras devēja vadi ir primitīvā veidā savienoti un notīti ar izolācijas lentu.
Griežoties ar sūdzību gan veikalā, gan servisa centrā sastapos ar darbinieku nekompetenci, nevēlēšanos risināt situāciju, kā arī nav iespējams izrunāt šo situāciju ar kādu lemt spējīgu darbinieku. Atbildi uz rakstīto sūdzību tā arī nesaņēmu, tikai mutiskas atrunas par to ka sūdzība esot nepareizi noformēta un jāraksta jauna, uz kuru atbilde būšot pēc 16 darba dienām.
No šī visa secinu, ka uzņēmums foron ir krāpnieki un vienīgā šī uzņēmuma vērtība ir peļņas gūšana

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes