www.sudzibas.lv Flying Tiger nepieļaujama attieksme pret klientu! Flying Tiger nepieļaujama attieksme pret klientu!

Flying Tiger nepieļaujama attieksme pret klientu! - Flying Tiger nepieļaujama attieksme pret klientu!

Veikals pats pa sevim ir labs. Bet personāla attieksmē galīgi neiekļaujas normas robežās!

Šo svētdien esmu iegājusi apskatīt svētku dekorus un norēķinoties pie kases man nokrita konfektes, kuras nesu pie kases nopirkt. Pacēlu nokritušas končas un pamanīju, ka viena no tām bija stipri saburzīta - bija skaidrs, ka es paņemot konču no kaudzes to nebiju pamanījusi, savukārt pārdevēja vārdā Katerina, redzot šo situāciju, ir sākusi rupji mani aizvainot, ka esmu "sasitusi konfekti" un tagad man tā ir jānopērk. Es, protams, galīgi nepiekritu. Končai kritot ne attālums nebija liels ne izraisītas "traumas" neizskatījās kā kritiena cēlonis, bet visdrīzāk kā ražošanas vai piegādes procesa bojājums. Tikai iedomājaties, cik daudz šis končas piedzīvoja braucot no noliktavas uz veikalu kastēs. Ļoti šaubos, ka kurjers par tām īpaši maigi un uzmanīgi rūpējās! Bet tik un tā.. kritot končai, tai vatēru nolūzt gabaliņš, var veidoties plaisa, bet tai bija dziļi iespiedumi, kas noteikti nevarēja veidoties no tāda krituma, ks notika.. Es tomēr jau biju piekritusi par nabago koču samaksāt, un nevis tāpēc ka piekritu aizvainojumam, bet lai pārdevēja nomierinās, jo man jau bija neērti, ka uz manīm tā kliedz uz visu veikalu un turpina rupji un skaļi apvainot, taisot no regulārās situācijas skandālu, uzmanību pat pieversa vairāki pircēji, kas atradās blakus. Jautājuma cena bija ikai 1 eiro, bet pat tad, kad es teicu, ka samaksāšu kaut gan savu vainu neatzīstu, šī pārdevēja turpināja izpaust neapmierinātību un saruna jau palika par agresīvu un manā virzienā tika izteikti aizvainojumi uzbrūcošā tonī, un tad manai pacietībai pienāca beigas - es teicu ka netaisos neko pirkt ne končas ne izvelētus dekorus un ka šo ārkārtīgi nepiļaujamo uzvedību noteikti reportēšu veikala vadītajam(-ai). Pat ejot prom, savā virzienā dzirdēju viņu kliegdamu kkādus apvainojumus un to, ka viņai vadība neko pretī nepateiks par šo situāciju.

Tā kā vēršu uzmanību, ka šajā veikalā strādā tādi neadekvāti cilvēki. Veidojas priekšstāts, ka ir būtiskas psiholoģiskās problēmas, kurām veikala vadībai jāpievērš sava uzmanība! Nekad nepieļaušu lai ar mani runā tādā tonī! Kā arī jebkurā situācija pircējam esot vainīgam vai nē, pārdevējs nav tiesīgs kliegt uz pircēju un pircēju tā apvainot!

о

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes