www.sudzibas.lv EZ AUTO (SIA Automotiv) atsakās uzņemties atbildību par automašīnas defektiem

EZ AUTO (SIA Automotiv) - atsakās uzņemties atbildību par automašīnas defektiem

2019.gada augustā no SIA “Automotiv”, reģ. Nr.40103288758, kas saimniecisko darbību veic ar zīmolu “EZ AUTO” (turpmāk – EZ AUTO), iegādājos lietotu automašīnu BMW 530. Ez auto sevi pozicionē kā specializētu mazlietotu bmw zīmola automašīnu tirgotāju latvijā, kam tik tiešām līdz šim manās acīs bija laba un uzticama tirgotāja reputācija.

Taču mans automašīnas iegādes stāsts nav bijis veiksmīgs, pretējā gadījumā nebūtu publicējis šo paziņojumu.

Uzreiz pēc automašīnas iegādes tika konstatēta virkne slēpto defektu (piemēram, interkūlera tRubas plīsums, kā rezultātā visa motora telpa, siksnas, rullīši bija eļļā, eļļas noplūde no stūres mehānisma (reikas) u. C.) , par ko nekavējoties informēju ez auto. Lai arī sākumā ez auto savu atbildību atzina un apņēmās kompensēt radušos izdevumus defektu novēršanai, taču pēc faktisko izmaksu apzināšanas ez auto kardināli mainīja savu nostāju, atsakot man izdevumu kompensēšanu manis prasītajā apmērā.

Neskatoties uz maniem vairākkārtīgiem centieniem atrisināt radušos strīdus situāciju ārpustiesas ceļā, tomēr šie centieni nevainagojās ar rezultātu. Uzskatu, ka uzņēmumam, kuram rūp reputācija un kurš strādā ilgtermiņā, nepiedienās rīkoties tā, kā pašreiz rīkojas ez auto. Jāņem vērā, ka ez auto sevi pozicionē kā kvalitatīvu un pārbaudītu automašīnu tirgotāju. Taču, kā izrādās, atšķirība starp ez auto un Rumbulas tirgoņiem nav liela, tik daudz kā tajā, ka ez auto pārstāvji var atļauties sev lacOste polo kreklus. Savukārt gadījumā, ja es būtu vēlējies iegādāties automašīnu ar defektiem, būtu uzreiz braucis uz rumbulu.

Īsumā par jautājuma juridisko pusi – pirkuma darījuma ietvaros starp ez auto un mani pastāv pārdevēja (komersanta) un patērētāja tiesiskās attiecības, kuras regulē speciālās patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās tiesību normas. Tas nozīmē, ka pārdevējs atbild par visām pārdotās lietas, šajā gadījumā, transportlīdzekļa, neatbilstībām un trūkumiem, kas tiek atklāti 2 gadu laikā pēc pirkuma darījuma noslēgšanas. Savukārt, ja defekti tiek atklāti 6 mēnešu laikā pēc iegādes, tiek prezumēts, ka šie defekti pastāvēja iegādes brīdī. Būtiski uzsvērt, ka šī pārdevēja atbildība nav atkaRīga no tā, vai tiek pārdota jauna vai lietota lieta/prece.

Man mērķis nav šeit pierādīt savu taisnību, jo pastāvošās domstarpības izšķirs tiesa.

Taču uzskatu par savu pienākumu informēt un brīdināt citus potenciālos pircējus par iespējamām problēmām, ar kurām jūs varat saskarties, iegādājoties automašīnu no Ez Auto. Secinājumus par rakstīto katrs var izdarīt paši, aplūkojot tostarp fotofiksācijas.

Draugi, esiet modri un uzmanīgi!

Komentāri (3)

C chimp 02.03.2020

Varbūt vari ieteikt man kādu juridisku iestādi, kas arī man palīdzēs atrisināt strīdu?
https://www.sudzibas.lv/west1a-maskavas-418-maldinasana-krapsana-c644342

V vitols 03.03.2020

Ļoti daud servisu meistaru kļūdas vēlas risināt uz klienta rēķina vai nevēlas risināt vispār.
Jāmeklē uzticams serviss.

R Ripics 08.06.2020

Man arī ir slikta pieredze ar EZ Auto. Viņi apsolīja auto ar diviem riepu komplektiem, un tas tika nostiprināts arī pirkuma līgumā. Taču, pēc naudas saņemšanas viņi vairs nevēlas piegādāt otru komplektu. Būtībā, apkrāpa mani pa patuveni 300-400 EUR. Paļāvos uz EZ auto reputāciju, bet parokot dziļāk skaidrs, ka viņu reputācija nemaz nav tik laba. Plānoju civillietu, tāpēc būtu interesanti dzirdēt kā Tev gāja?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes