www.sudzibas.lv Euronics Praktiski neapkalpošana

Euronics - Praktiski neapkalpošana

Nu aizbraucu uz Alfu domāju iecirst tumbiņas priekš mājas akustikas -->>Iegāju Euronics veikalā aplūkoju pasaucu VISSzinošos konsultantus un saku viņam ka gribētu lai šis pieslēdz man JAMO tumbas lai varu paklausīties ko galu galā esmu nolēmis iegādāties. 'Pārdevējs pacilā apčamda tās tumbas un saka man ka pasauks kolēģi kas vairāk pa šim lietām saprot. Ok Atnāk dzekiņš es saku ka gribu paklausīties konkrēto modeli šis atkal pačamda kautko stostās beigās kautkur aiziet. ES stāvu gaidu minūtes 10-15 pie manis neviens vairs nepienāca un no tiem čaļiem nevienu veikalā vairs nemaniju laikam jau bij aizgājuši uzpīpēt:) Un vel kad pajautāju cik tās maksā jo nebija cena klāt! tad arī uz ;so jautājumu atbildi nesagaidiju. Tad kada runa var iet par biznesu vai tirzniecības prodiktivitāti:)) Turās ka pa elektronikām burās:)

I

Komentāri (4)

T toony 01.01.2009

Vajadzēja ņemt tumbas un iet prom =)) puikas uzreiz atrastos =))

MacBeton 04.01.2009

Droši vien tapēc ka neviens no tiem abiem neiznēsātajiem dauņiem nemācētu tas tumbas ne saslēgt ne palaist kaukādu skaņu :)

I ingus 25.01.2009

Vispār jau saka nevis "iecirst", bet nopirkt, un šis veikals patiešām izceļas ar to, ka, ja gribi ko pirkt - un nevis iecirst - tad, informācija par preci jāmeklē visur, tikai ne pie pārdevējiem. Kartā ziņā pie kases vairāk ko var pateikt, nekā tie puikiņi. :D

B Baiba 25.08.2009

malači pardeveji...urrrāāā...preci NOSARGĀJA...un prece palika veikalā..:))!!!

supper pārdevēji un veikala darbinieku attieksme...;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes