www.sudzibas.lv Euronics Manas tiesības

Euronics - Manas tiesības

Nesen - pirms 2 mēn. nopirktu atmiņas karti veikals aizsūtīja uz ekspertīzi. Tā atzina, ka brāķis. No Patērētāju tiesību likuma piedāvātajiem risinājumiem izvēlējos - atdabūt naudu no veikala. Bet Euronics pārdevējs ne un ne -naudu nedošot, tikai bojāto pret tādu pašu jaunu. Šoreiz laiks bija arī nauda. Tāpēc piekritu, bet tas nav likumīgi. Tāpēc rakstu te un klients arī viņiem zaudēts.

D

Komentāri (2)

D daigadd 25.11.2012

Patērētāju tiesību aizsardzības likums 28.pants 1.daļa - lasiet!

M Maģiskais 01.12.2012

Diemžēl cilvēki joprojām nesprot starpību starp juridiskajiem terminiem "ir tiesības pieprasīt" un "prasība ir jāapmierina." Neviens klientam nevar aizliegt pieprasīt naudas atgriešanu preces garantijas laikā, bet tas ir tikai viens no situācijas risinājumiem. Mazumtirgotājam ir jānodrošina pakalpojuma/preces darbība garantijas laikā, taču naudas atgriešana ir tikai neviens no veidiem kā to izdarīt. Piedevām, diemžēl nevajag izraut vienu punktu no kopējā LR likumdošanas konteksta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes