www.sudzibas.lv Euronics Maldināšana ar piegādes laikiem

Euronics - Maldināšana ar piegādes laikiem

Ņemot vērā, ka covid-19 ierobežojumu dēļ darbu vajadzēja pārcelt no biroja uz mājām, vēlējos iegādāties monitoru. Euronics mājaslapā noskatīju monitoru, kura piegādes laiks uz Euronics Pickup punktu (Ieriķu iela 5b, Rīga) bija norādīts 3 - 7 darba diena.

Drošības labad euronics mājaslapas klientu centrā (čatā) pārjautāju par konkrētās preces piegādes laikiem. Euronics pārstāvis tiešā tekstā divreiz apsolīja, ka monitors tiks piegādāts 04.12.2020. Pēc plkst. 16.00, ja tajā pašā dienā pasūtīšu preci un veikšu apmaksu (proti, 02.12.2020.) . Izraksts no sarakstes pielikumā.

Paļaujoties uz šo apsolījumu, pasūtīju savu noskatīto monitoru ar domu, ka pēc iespējas ātrāk varēšu sākt darbu no mājām. Norādītajā piegādes dienā euronics mājaslapas klientu centrā (čatā) pārjautāju par sava pasūtījuma statusu. Uz manu jautājumu man atbildēja: "tiek gaidītā prece no piegādātāja". Tā kā minētais teikums man kā patērētājām neko pēc būtības neizteica, vēlējos, lai man apstiprina, vai monitors būs pieejams 04.12.2020. Uz šo jautājumu atbildi nesaņēmu un no čata mani izmeta. Izraksts no sarakstes pielikumā.

Sazvanījos ar euronics 04.12.2020. , lai precizētu piegādes laiku, taču man norādīja, ka monitors vispār vēl nav piegādāts. Būs nākamajā trešdienā, proti, 09.12.2020. Kad pienāca trešdiena, atkal sazvanījos ar euronics - apsolīja, ka monitoram jābūt tajā pašā dienā, bet lai gaidu vēl zvanu. Zvans nebija, zvanīju šodien, 10.12.2020. - atkal jautāju, kad būs mana pasūtītā prece, atbildēja, ka atzvanīs. Ņemot vērā, ka euronics neatzvanīja, pats vēlreiz uzzvanīju - atbildēja, ka arī šodien nebūs, vajadzētu būt rītdien, proti, 11.12.2020.

Rezumējot iepriekš minēto, monitoru no euronics iegādājos, jo man rakstveidā apsolīja konkrētu piegādes laiku. Prece netika piegādāta ne apsolītajā piegādes laikā, ne precizētajā piegādes laikā. Uzskatu, ka esmu maldināts ar nepatiesu preces piegādes termiņu, lai mani ar viltu piedabūtu iegādāties attiecīgo preci tieši no euronics.

Līdz šim no euronics esmu iegādājies vairākas elektroniskas preces gan priekš mājām, gan biroja. Pēc šī atgadījuma to vairs nekad nedarīšu. Vēlos, lai šī sūdzība ir brīdinājums arī citiem.

Saskaņā ar patērētāju tiesību aizsardzības likuma 17. Panta pirmās daļas 5. Punktu preces piegādes vai pakalpojuma sniegšanas termiņš jāsniedz patērētājam skaidrā un labi saprotamā veidā. Atbilstoši negodīgas komercprakses aizlieguma likuma 4. Panta otrās daļas 1. Punktam, komercprakse ir negodīga, ja tā neatbilst profesionālajai rūpībai un būtiski negatīvi ietekmē vai var būtiski negatīvi ietekmēt tāda vidusmēra patērētāja vai tādas patērētāju grupas vidusmēra pārstāvja ekonomisko rīcību attiecībā uz preci vai pakalpojumu, kam šī komercprakse adresēta vai ko tā skar. Ņemot vērā, to, ka man ir sniegta nepatiesa informācija par preces piegādes termiņu un šī maldinošā informācija ir ietekmējusi manu ekonomisko rīcību, euronics ar sūdzībā aprakstīto rīcību ir veikuši negodīgu komercpraksi.

Attiecīgi, ja monitors netiks piegādāts 11.12.2020. , patērētāju tiesību aizsardzības centrā tiks iesniegta analoģiska sūdzība par negodīgu komercpraksi. Pasūtījuma nr. 114917909.

10.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (6)

T Taisnīgums99 10.12.2020

Labieti, es saprotu ka jums nav dators, internets un jums nav monitora! Bet internets telefona jums tachu ir? Lasit jus protat?

Neviena bridi jums nekas netika solits, tiesi otradi, jus tikat informets par to, ka pasutijums var kaveties un pats tam piekritat, kad veicat pasutijumu? Atminja kaut ka jums gauzham iisa! Varbut mazak vajag dzert?

Vel uzrakstiet romas pavestam, policijai un tiesai nevis tikai ptac, terejiet citu gudraku nodoklju maksataju naudu. Nozelojami.

L Labietis 10.12.2020

Nē, Jūs nepareizi sapratāt. Stacionārais dators un internets ir, monitors - nav. Dokumentus uz telefona rakstīt nevar. Divas reizes tika solīts, par kavēšanos tika paziņots pēc otrā nokavētā termiņa (proti, pēc pasūtījuma). Varbūt iemācies lasīt.

Portāla moderatoriem - lūgums pievērst uzmanību lietotājam "Taisnīgums99", neskaitāmi daudz komentāru bez iedziļināšanās saturā. Visticamāk, ka kāda uzņēmuma pārstāvis vai vienkārši plānprātiņš.

M Mošpietiek? 10.12.2020

Jā, ir novērots, ka šis lietotājs lasa "pa diagonāli". 🤦‍♂️ Neņemam ļaunā, bet pieņemam kā faktu.

S Spuris 11.12.2020

Nav reklāma ,taču iesaku iegādāties tehniku firmā Dateks ( pie Zemitanu stacijas ) . Vienmēr korekti un laicīgi.

M Mošpietiek? 18.12.2020

Starp citu, jā, biju piemirsis par Dateks. Tajā reizē, kad medīju pavisam vienkāršu planšeti mazajam, Dateks bija viens no veikaliem, kurā bija pieejama vajadzīgä planšete. Ātri noformēju pasūtījumu un apmaksāju. Nākamajā dienā zvans no Dateks darbinieka, ka tomēr nebūs tās planšetes, viss izpirkts. Piedāvāja citus feinus variantus, bet man nederēja. Teica, ka nauda tiks atgriezta. Ok. Gatavojos ilgam, likuma noteikto 30 dienu gaidīšanas režīmam un... nepilnas stundas laikā naudiņa ieripo uz manu kontu. Biju patīkami pārsteigts. Nezinu, kā ir ar preces piegādi, bet ar naudas atgriešanu bija operatīvi gan, es Jums teikšu. Šī nav reklāma, bet personīga pieredze.

M Mošpietiek? 18.12.2020

Labieti, pastāstiet lūdzu, kā viss beidzās?
Jaunākie grozījumi Darba inspekcijas noteikumos Covid laikā paredz, ka darba devējam darbinieks ir jānodrošina ar visu nepieciešamo, lai varētu strādāt attālināti. Es gan nezinu Jūsu situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes