Euronics - Krāpšana

26.12.2018 euroniks veikalā tc mols iegādājos videoreģistratoru prestigio r530w. 27.12.2018 pieslēdzot doto ierīci saskaņā ar ražotāja instrukciju, es konstatēju ka videoreģistrators nedarbojas, jo ierīces ekrāns blāvi spīdēja bet nekas nebija redzams, turklāt ierīci arī nevarēja izslēgt jo neviena poga nedarbojās. 28.12.2018 nolēmu atgriezt ierīci tirdzniecības vietā, ar nolūku to nomainīt pret līdzvērtīgu ierīci. Diemžēl veikala pārdevējs kaspars kategoriski atteicās ievērot manas kā pircēja tiesības un bojāto videoreģistratoru nenomainīja pret līdzvērtīgu. Veikala pārdevējs savu nevēlēšanos mainīt preci pamatoja ar to ka dotajā tirdzniecības vietā līdzvērtīga prece nav pieejama un ka viņaprāt manis atgrieztā prece ir skrāpēta.
Apskatot tirdzniecības zālē esošās preces, es ievēroju ka tieši tādas pašas identiskas preces, divi videoreģistratori prestigio r530w atrodas pārdošanā.
Pretēji manām pircēja tiesībām par bojātas preces nomaiņu, veikala pārdevējs nolēma pieņemt atgriezto preci nosūtot to uz remonta darbnīcu.
Es apgalvoju ka atgrieztā prece nav bojāta manis dēļ un šķietamais skrāpējums ir ražotāja nekvalitatīvs krāsojums. Es nevēlos sava pirkuma vietā saņemt remontētu preci, tāpēc uzskatu ka ceļu pamatotu pretenziju pret pārdevēju.
Latvia Euronics Sia Tc, Mols,

P

Komentāri (1)

O Oleg5726 31.12.2018

Sveiciens. Man arī ir problēmas ar to veikalu, tieši t.c. Mols. Arī bija konsultants Kaspars. Man pārdēva saskrāpētu (lietotu) preci. Jūs varat griezties tiesā, ko es jau arī izdarīju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes