Euronics - Krāpšana

Nopirku telefona Stikliņu, atverot iepakojumu uzreiz skaidri redzams, ka tas nav priekš norādītā telefona modeļa. Apskatot iepakojumu, ieraudzīju, ka modeļa nosaukuma un svītru koda uzlīmes ir uzlīmētas virsū cita modeļa uzlīmēm. Protams čeku neesmu paņēmis un uz veikalu pašlaik nav iespējams vērsties ar sūdzību, bet ir skaidri redzams, ka tā ir pircēju maldināšana.

04.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no EuronicsLatvia Pārstāvja atbilde 04.09.2020

Labdien!

Atvainojamies par radušos situāciju.
Lūdzam precizēt, kurā Euronics veikalā un datumā tika veikts pirkums.
Šo informāciju, kā arī savu kontakttālruni, lūdzam nosūtīt uz epasta adresi: [email protected]

Centīsimies rast risinājumu.

Lai Jums jauka diena!

M

Komentāri (5)

A antra112 04.09.2020

nu draudziņ...čeku nepaņēmu...nu vnk..nu man kaa jurstam izstasti tavuprat ko tavaa labaa varu dariit?

F fanstastic 04.09.2020

Uzreiz pašam neradās jautājums kāpēc stikls priekš S20 maksā 5.99, bet citur pāri pa 20? ))

Paradeez 04.09.2020

cena nemaina to faktu, ka norādītais produkts nesatur norādīto produktu. Vienīgā kļūda ir nav paņemts čeks un tagad neko nevar darīt.

Arkukušjans 04.09.2020

Protams čeku neesmu paņēmis...no tad jau neko...būtu paņēmis, būtu apmainījuši.

н НеКариньш 04.09.2020

Mārtiņš? Nu tad jautājumu man nav...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes