LV RU

Euro Aptieka - nekompetence

Labdien!
Sūdzību nerakstītu, bet īsti nevaru saprast, šajā aptiekā ļoti bieži sastopos ar to, ka aptiekāres iesaka nenormāli dārgus produktus, lai gan par sevi neuzskatu, ka paskatoties virsū varētu teikt, ka to varu atļauties,
otrām kārtām - ik reiz, kad pērku aptiekā Aerius bērnam pret alerģiju, iepērkos šeit, jo ir medus karte - vienīgais +, ģimenes ārstes iedoto recepti visās šajās aptiekās atdod to atpakaļ, jo pasaka, ja bieži lietojat, tad nevajadzēs citu, mums tas ir regulāri jālieto un lai nebūtu pārpratumu vienmēr ir atdots, šonedēļ, kad iegriezos, lai atkal nopirktu Aerius, man to nedod un pasaka jums ir veca recepte, pasakiet man, kāpēc šajā pašā aptiekā to visas iepriekšējās reizes deva, es redzēju, ka receptei ir 2009.12...datums, bet arī ģimenes ārste pateica, ka citām zālēm nav noteikts receptes derīguma termiņš, īpāši tiem, kas to iegādājas regulāri, un piedodiet attieksme un nepaskaidrošana - vienkārši atmeta atpakaļ kā sunim..:(tas nekam neder...

I

Komentāri (1)

W wow 07.11.2010

Recepte ir noradits ka parasta recepte deriga 3 meneshus, vairak deriga ir tikai tad ja arsts speciali ir atzimejis ka ilgstosai lietosanai, lietosanas kursam u.t.t .noradijis terminus, orginalu skaitu un ja sadu atzimju nmav tad farmaceits ir tiesigs paturet recepti vai pat neizsniegt vispar ja beidzies termins, un tas jau ir labi, ja pirms tam izsniedza pret sadu recepti zales, bet jasaprot jau ari tas, ka tagad visu muzju, tikai tapec ka citas reizes ir dots, jau nedos pret 2009 gada recepti...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes