LV RU
www.sudzibas.lv Emoda.lv Slikta kvalitāte, slikts serviss

Emoda.lv - Slikta kvalitāte, slikts serviss

Pasūtīju telefona aizsargstikliņu, kurš nebūt nav pielīmējams. Saņēmu diezgan ātri, bet aizsargstikls neatbilst pasūtītajam telefona modelim, lai gan vajadzētu, jo skaidri un gaiši rakstīts, ka stikliņš paredzēts Samsung S10 plus telefonam.
Nosūtīju uzņēmuma bildi ar to, kā izskatās viņu pārdotā prece, kas gar telefona sānu malām centimetra platumā nav pielīmējama ekrānam. Uz ko saņēmu ļoti sausu atbildi - nepareizi uzlīmēts.
Pilnīgas muļķības, bet ko gan citu varēja gaidīt, ja nepiemīt elementārākā pieklājības ētika, lai sarunā iekļautu vārdus "labdien" vai "atvainojiet"!

17.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Emoda.lv Support Pārstāvja atbilde 17.10.2019

Kāpēc rakstīt sūdzību, ja nevarat pielīmēt aizsargstikliņu ?
Par ētiku: vai te uzrakstījat "Labdien" ?

I

Komentāri (2)

Slikts serviss

Menedžers runā pa telefonu aizrautīgi. Uzreiz pazuda vēlme pirkt kaut ko no viņiem.
Ar tādu menedžeri tālu neaizbrauksiet!

D Dagnija96 19.11.2019
Piegades cena

Veicot pasutijumu viņu mājaslapā un izveloties piegadi ar omnivu, piegades cenu radija 1€, sanemot reķinu radija 2.99€,

Un atbildi uz to kapec cenas atš(lķiras tā ari nesaņemu..

Neiesaku iepirkties saja veikalā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes