Elizabetes SPA - Slikts serviss

Septiņas stundas pirms vizītes vēlējos to atteikt, jo bija sarkanais brīdinājums par laikapstākļiem, kā arī neaizmirsīsim, ka ir pandēmija. Lai nu kā, atteikums tika noraidīts. Rezultātā nauda par pakalpojumu paņemta, bet pakalpojums nav veikts. Skaidrošanās laikā pa telefonu administratore salīdzināja salonu ar avio biļeti, ja salonā nopirktā dāvanu karte sarunātajā dienā netiekot izmantota, tās derīgums beidzoties kā avio biļetei. Minēšu, ka šī salona iekšējie noteikumi nesakrīt ar mk patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto. Citēšu, "3. Panta 7. Punkts paredz, ka patērētāja tiesības tiek pārkāptas, ja patērētājam nav dota iespēja realizēt atteikuma tiesības, noslēgta līguma atcelšanas, noslēgta līguma nosacījumu grozīšanas vai citas likumīgās vai līgumiskās tiesības". Tādēļ, pirms izlemjat izmantot šo salonu, iesaku padomāt, jo klients ar Covid pazīmēm, baidoties pazaudēt naudu, var ierasties uz procedūru!

Komentāri (1)

Elizabetes Spa 25.04.2023

Cien., Agnese. Pēc mūsu datiem, Jūs realizējāt savu dāvanu karti pie cita pakalpojuma sniedzēja.
Lūgums izdzēst šo sūdzību.
Cieņā, Elizabetes spa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes