www.sudzibas.lv Edgars Skudra Nekvalitatīvs darbs

Edgars Skudra - Nekvalitatīvs darbs

Neiesaku vērsties pie remonta/būvniecības "meistara" neiesaku vērsties pie remonta/būvniecības "meistara" Edgara Skudras no Salaspils. Kontaktus atradu google plašumos. Reklamēja sevi kā augstas klases remonta meistaru. Ieradās kluss, pieklājīgs jauns vīrietis. Ar gudru skatienu nopētīja 2 remontējamās istabas un tikpat gudri izdarīja slēdzienu, kas un kā būtu jādara. Sarunājām laiku un remonts varēja sākties. Bet, ak jel - jau pirmajās dienās sākās problēmas. Sienas nebija nolīdzinātās un tapetes bija uzlīmējis uz grumbuļiem un izciļņiem. Kad teicu, ka viss ir nelīdzeni un šķībi, tad sekoja atbilde, ka istabā taču būšot mēbeles un defekti nebūšot tik manāmi. Nākošais solis - apdarināt logu ailes. Pēc viņa "darbiņa" ne logus, ne balkona durvis vairs nevarēju līdz galam atvērt. Nākošā bēdu Ieleja bija lamināta izlikšana. Salicis bija ne pēc ražotāja paredzētā dēlīšu izvietojuma, bet pēc savas brīvas improvizācijas, līdz ar to viss segums bija ar milzīgām spraugām. Kad teicu, ka ar to laminātu kaut kas nav kārtībā, tad atbildēja, ka pati tādu esmu nopirkusi. Kad izsaucu lamināta speciālistu un tas pateica, ka viss ir nepareizi salikts, tad sakostiem zobiem bija spiests pārlikt. Rozetes! Ak, jel! Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles. Es tā varētu turpināt vēl ilgi. Varu vien pateikt, ka tik drausmīgs remonts (ja to tā var nosaukt) man bija pirmo reizi mūžā.

Ar cieņu,
silvijagara Skudras no Salaspils. Kontaktus atradu google plašumos. Reklamēja sevi kā augstas klases remonta meistaru. Ieradās kluss, pieklājīgs jauns vīrietis. Ar gudru skatienu nopētīja 2 remontējamās istabas un tikpat gudri izdarīja slēdzienu, kas un kā būtu jādara. Sarunājām laiku un remonts varēja sākties. Bet, ak jel - jau pirmajās dienās sākās problēmas. Sienas nebija nolīdzinātās un tapetes bija uzlīmējis uz grumbuļiem un izciļņiem. Kad teicu, ka viss ir nelīdzeni un šķībi, tad sekoja atbilde, ka istabā taču būšot mēbeles un defekti nebūšot tik manāmi. Nākošais solis - apdarināt logu ailes. Pēc viņa "darbiņa" ne logus, ne balkona durvis vairs nevarēju līdz galam atvērt. Nākošā bēdu Ieleja bija lamināta izlikšana. Salicis bija ne pēc ražotāja paredzētā dēlīšu izvietojuma, bet pēc savas brīvas improvizācijas, līdz ar to viss segums bija ar milzīgām spraugām. Kad teicu, ka ar to laminātu kaut kas nav kārtībā, tad atbildēja, ka pati tādu esmu nopirkusi. Kad izsaucu lamināta speciālistu un tas pateica, ka viss ir nepareizi salikts, tad sakostiem zobiem bija spiests pārlikt. Rozetes! Ak, jel! Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles. Es tā varētu turpināt vēl ilgi. Varu vien pateikt, ka tik drausmīgs remonts (ja to tā var nosaukt) man bija pirmo reizi mūžā.

Ar cieņu,
Silvija

S

Komentāri (2)

V vitols 13.04.2020

Tev jau vajadzēja viņu sūtīt pēc 1.nostrādātās dienas!

E Edgars Namdaris 11.06.2020

Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles.Kur loģika?Pirms kādu apmelo iemācies melot.Ja esmu atņēmis tev kādu objektu vai nepiekritis strādāt par tavām cenām,atvaino tas nav normāli tāpēc sacerēt neīstu sūdzību.Lai kas arī tu būtu LAI TEV STIPRA VESELĪBA

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes