LV RU
www.sudzibas.lv e-baby Visatļautība un krāpnieki

e-baby - Visatļautība un krāpnieki

Kā un kāpēc viņi vēl eksistē? Pilnīgs murgs! Pirmo reizi sastapos ar tādu apkalpošanu. Pasūtījām bērnu krēsliņu Fresco Bloom, to dārgāko, oktobrī, pēc nedēļas solīja atvest. Bet krēsliņa nebija ne pēc nedēļas, ne pēc divām nedēļām un arī pēc trim mēnešiem nebija, tikai cītīgi un skaisti solījumi e-meilā, gandrīz katru dienu. Sākām zvanīt. Viņi atkal solīja atvest nākamajā dienā, bet pēc tam vienkārši neņēma klausuli. Pēc kāda laika saņēmām e-pastu, ka veikals atceļ mūsu pasūtījumu. Tad sākas nākama epopeja ar naudas atmaksāšanu. Joprojām nav atgriezta. Tādus veikalus nevajag uzturēt par pircēju naudu.

M

Komentāri (7)

A Andrejs 15.12.2010

Kur ir prāts, lai maksātu kādam uz priekšu?! No šīs dīvainās slimības vortāla lietotājus laikam izārstēt nevar..

J Juris 15.12.2010

Daļēja priekšapmaksa ir normāli. Gadījumā, ja pasūta neejošu preci, kā norādīts - to pašu dārgāko, tad loģiski ka jāņem pilna priekšapmaksa! Nav normāls pats klients, kad solītajā termiņā preci nesaņem un turpina gaidīt! Nu labi - ja pagaida nedēļu pa virsu - vēl OK. Nu bet vairāk gan negaidītu! Jādod oficiāls pieprasījums par naudas atgriešanu un miers!

A Andrejs 15.12.2010

Pēc kā Tu spried, ka tā ir normāli?
Veikals ir atbildīgs par preces kvalitāti patērētāja priekšā. Ar šādas priekšapmaksas veikšanu Tu iesaki veidu, kā veikalu paglābt no zaudējumiem, kas tam tādu, vai citādu iemeslu dēļ var rasties. Kādas ir pircēja tiesības un iespējas saņemt preci vai atpakaļ naudu?
Patērētājs nav atbildīgs par savas pasūtītās preces piegādes izpildi un veikala biznesa riskiem (kuru reāli vairs nav, jo pircējs jau tos ir sedzis). Tāpēc nevajag maksāt uz priekšu un barot zaglīgus uzņēmējus.

A Anda 15.12.2010

Tieši tā kā komentēja šeit iepriekš, ja nevelies gaidīt preci atcel pasūtījumu! :) nevis izmisīgi ievietot savas sūdzības. Pilnīgi normāli, ka veikals prasa priekšapmaksu par preci. nevēlies nepasūti. Pasūtīju atcelts neiedomājies?

A Andrejs 15.12.2010

No biznesa viedokļa pieprasīt pilnu samaksu nav normāli. Anda, rūpīgi izlasi, ko raksta autors - nevar atgūt naudu, jo nereaģē uz zvaniem, iepriekš gandrīz katru dienu tikai solījumi.
Gadījumā nestrādā tajā veikalā vai nedarbojies līdzīgi? ;)

V Viktorija 13.03.2011

Man tieši tāds pats stāsts...arī par autobeņķīti...Nu jau mēnesi ar viņiem cīnos. ir doma vērsties PTAC.Jo nav ne prece piegādāta, ne nauda vel atgriezta.

Z Zane 19.05.2011

Labdien. PTAC un mājas lapas sudzibas.lv administrācijai lūgums pārbaudīt šos ierakstus, jo ja ir bijusi kāda pasūtījuma kavēšanās, pasūtījuma piegāde ir veikta vienojoties ar klientu par piegādes termiņa kavēšanos vai arī ja preces piegādi nav bijis iespējams nodrošināt ir atgriezts maksājums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes