LV RU
www.sudzibas.lv DUO STYLE Juglā NEKVALITATĪVI PAKALPOJUMI UN NICINOŠA ATTIEKSME

DUO STYLE Juglā - NEKVALITATĪVI PAKALPOJUMI UN NICINOŠA ATTIEKSME

Nesen biju iegriezusies salonā Duo Style Juglā, tā kā tas atrodas tuvu pie manām mājām. Pirmkārt, mani šokēja personāla attieksme pret klientiem- augstprātība un naudas kāre...Pašam klientam ir jāuzprasās, lai viņu kāds apkalpotu, jo tai salona administratorei ( vārdu nezinu, bet blonda) ir svarīgākas lietas kārtojamas-runāšana pa telefonu, nagu pulēšana...Bet naudiņu par solāriju gan zin paņemt, un pat čekiņu aizmirsās izsist...Skumji, ka klientiem jāsaskaras ar tādu necieņu.

A

Komentāri (12)

R R 07.12.2010

a tu autore doma ka starp tevi un to blondu kas saucas administratore ir baiga shkjirba ? es tev prieksha pateikshu - nee. es pat vinju vairak respekteju par to ka vinja tev naglaka uzliek P.O. a tu sava vajprata un bez mugurkaula tur pat taja salona paliec un pectam bidi pravas :D tikai taa ar tevi maza tikai taa :D un ka no salona majas ta pirmais ko vajag ir atskriet interneta un uzrakstit sudzibu :D

J Juris 07.12.2010

R, zini, cilvēki ir dažādi! Vieni var di*st virsū klātienē, citi di*š caur netu!
Starpība nekāda!!! Pēc idejas!

M Mellene 07.12.2010

izklausās R ka pati esi tā administrātore, jo pēc teksta var saprast ka esi blonda.

V valja 07.12.2010

Juglā visi saloni nekvalitatīvi! :)))

K keja 07.12.2010

Nepiekrītu, jo pati tur eju jau divus gadus-viss vienmēr ir augstā līmenī-pakalpojumi ir par pieejamām cenām, meistares laipnas un smaidīgas vienmēr.

K kika 08.12.2010

Izskatās, ka kādam nepatiik, ka kāds bīda savu uzņēmējdarbību Juglā konkrētā vietā, laikam pašiem neveicas, žēl.
Sūdzambībelēm vieta tirgū vai arii vieta bankrotam!Ha-ha-ha!!!

R R 09.12.2010

:D es jums teikshu godigi - es nelashu anektdotes bet es 1x diena ienaku te un palasu cilveku sudzibas un komentarus - tas ir labs humora ladinsh visai dienai :)

H hitrila 11.12.2010

Njaa, nu es ar neko labu nevaru pateikt par šo salonu, jo 2 dienas tur pastrādāju un redzēju to bardaku...prieksnieci neviens darbinieks nevar ciest, jo ir divkose un di...ja...neko nedara, kā sola! Man pat par 2 nostrādātajām dienām nesamaksāja, kā solīja...lai jau aizrijās, ne bagātāka, ne nabagāka es...bet meistaru līmenis zems...tā kā dāmas, NEUZĶERATIES, labāk ejat tur, kur ir garantija, jo tur tādas nav...

R RS 15.12.2010

O, jā-te tiešam var izsmieties. Es arī atlaistu darbinieku, kurš būtu zema līmeņa un radītu bardaku.Tādi nekur nav gaidīti.Īpaši, vēl nolojāli pret darba devēju.

E Enigma 18.12.2010

Izskatās pēc savstarpējo rēķinu kārtošanas izmantojot netu...

Z Zane 24.12.2010

Piekrītu. Salons ir traģisks, ar drausmīgu attieksmi gan pret klientiem, gan darbiniekiem. Diemžēl, savu vainu vadība NEKAD neatzīs, vienmēr visi citi būs vainīgi.

H hitrila 17.01.2011

Tur jau taa lieta, ka mani neatlaida, pati aizgaaju, jo taadaaaaa bardakaa uztureeties ir neciešami, viens par otru tik zin kā d...st, un man šķiet tas ir nožēlojami, fu fu fu...Un tev, Kristiin vēlu veiksmi, ha

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes