www.sudzibas.lv DS Lukss Kvalitāte " valsts valoda

DS Lukss - Kvalitāte " valsts valoda

Salons netālu no manām mājām, bet nekad viņu netiku apmeklējusi – cenu dēļ, līdz portālā „Kopā lētāk” ieradzīju 50% atlaižu kuponu: „Manikīrs ar GELISH lakas pārklājumu + mitrinoša maska
rokām salonā DS LUKSS par 7.50 Ls”.
Valsts valoda. Kad zvanīju par pierakstu, latviski no viņu puses bija tikai 2-3 vārdi un pārgāja uz krievu valodu, potenciālajam klientam nemaz nepajautājot vai sarunu var turpināt krievu valodā. Sarunvaloda krieviski man nesagādā problēmas, iebildumus necēlu. Kad ierados salonā, pat sveicienu jau no manis atņēma krievu valodā. Tikai tagad saprotu – vajadzēja pagriezties un aiziet, tā ir skaidra zīme, klients nav pie viņiem pirmaja vietā!
Darba kvalitāte. Trešās dienas rītā konstatēju, ka vienam no nagiem nagu laka vienkārši lobās nost. Zvanīju uz salonu, lai uzzinātu vai viņu darbam ir kāda garantija un ko darīt. Jā, garantija ir, nedēļa, var pierakstīties, meistars visu izlabos. Nebūs jau lieki piebilst – sarunas pirmie vārdi lauzītā latviešu valodā, nepajautājot, saruna pārgāja krievu valodā. Aizejot uz salonu, mans garantijas „remonts” no niknas meistares pārtapa manis pašas vainā, jo kas to zin, ko es ar tiem nagiem esmu darījusi, jo garantija darbojoties tikai tad, ja ir kāda vaina ar 2 vai 3 nagiem. Tas,ka administratore vai friziere pa telefonu man esot ko sasolījusi, neko nenozīmē, vajadzēs maksāt par „remontu”. Lūdzu, vai varu runāt ar īpašnieku/īpašnieci, vai dabūt telefona numuru. Īpašniece neko citu man nepateikšot. Vēls vakars, nogurums, nevēlēšanās bojāt nervus un pierādīt, ka nagam nav mehānisku bojājumu, ka tā nav mana mistiska nemākulība rīkoties ar uzkrāsotiem nagiem, piekriitu samaksāt, lai savas 3-4 nedēļas varētu nostaigāt ar skaistu manikīru. MANA kļūda, ka piekritu,ka vainīga esmu es, jo jau nākamā dienā tāda pat vaina bija nākamam nagam, trešajā dienā jau vēl nākošajam... lūdzu, 2-3 nagi. Nav man izglītības, lai pateiktu, vai tā ir meistara vai gēla vaina, bet nu fakts ir tāds, ka salonā DS LUKSS manikīrs ar GEISH lakas pārklājumu skaists ir tikai pirmās 2 dienas.
Stāsta morāle. Skopais maksā divreiz.
1. Ja ikdienā salonā ir „smukas” cenas, tas nenozīmē, ka arī kvalitāte ir atbilstoša, īpaši, ja klientus pievilina ar kolektīvās iepirkšanās portālu atlaižu kuponiem.
2. Līdz šim man nav bijis nekas pret to, ka ar mani runā krievu valodā, bet pēc šī salona apmeklējuma es sapratu – kāpēc. Jo vienmēr tiek pajautāts vai var pāriet uz krievu valodu, vai es to saprotu vai vienkārši, sarunas laikā pateikt kādu vārdu vai frāzi krieviski, bet šādi, ignorējot klientu un valsts valodas likumu ... skumji!

M

Komentāri (1)

N neuro 31.03.2013

Tas var notikt gan meistara vainas dēļ, gan arī produktu kvalitātes dēļ. Ļoti bieži salonos Gelish laiku aizvieto ar analogiem, t.i. piemēram Geleration (melnas pudelītes) un vēl dažiem vēl lētākiem variantiem. Noteikti pievērsiet uzmanību - GELISH pudelītes būs VIENMĒR baltā krāsā, jāpievērš uzmanība arī tam, vai etiķete ir pielīmēta pareizi un vai uz tās ir rakstīts HARMONY GELISH (ir zināmi gadījumi, kad ir rakstīts HARMONIYA utml., tātad viltojums), un, ja ir iespēja, apskatīties arī pudelītes apakšu - tur jābūt svītrkodam un partijas numuram (Ref.No).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes