www.sudzibas.lv drēbes slikta apkalpošana

drēbes - slikta apkalpošana

Nolēmu pasūtīt 2 klaites internetveikalā www.w-l.lv, kas izvērsās par nemitīgu kleitu un w-l.lv medīšanu. Pasūtīju preci un nekavējoties uz e-pastu saņēmu apstiprinājumu ar piebildi, ka ja samaksāšu par to nekavējoties, saņemši kāroto jau pēc 2 dienām. Tā arī izdarīju. Pēc vairākkārtējas zvanīšanas, iespēju tikt pie savām kleitām saņēmu tikai pēc 2 nedēļām, taču kā izrādījās, tās man bija par mazu. Tad lūdzu tās apmainīt, ko Well Looking solījās izdarīt dažu dienu laikā. Pēc pāris nedēļām man teica ka manis izvēlētā toņa kleitas vairs nav un piedāvāja apmainīt pret citas krāsas... Es piekritu. Galu galā es nedēļām ilgi zvanīju viņiem, ofisā uz vietas nekad nevienu sastapt neizdevās, uz zvaniem praktiski nekad neatbildēja utt. Pēc 2 mēnešiem un 3 dienām es saņēmu VIENU kleitu. Otra kārtējo reizi mistiski pazuda. Dīvaini, ka tas sakrīt ar to, ka uz kleitu jau sen bia beigusies atlaižu akcija, bet piedāvājumā ta joprojām ir. Visticamāk mazajam kantorītim bija žēl pildīt savas saistības un to atdot par pus cenu. Lieki piebilst, ka visi pasākumi, kuriem es tērpus pasūtīju, bija sen jau garām un aizmirsti. Nepatīkams serviss, atieksme un apmāns!

I

Komentāri (7)

I IlvaSmirnova 26.11.2010

Labdien!

Esmu www.w-l.lv pārstāve un vēlos informēt, ka mēs preci nepiegādājam 2 dienu laikā, mūsu piegādes laiks ir 2 nedēļas (pēc rēķina apmaksas).
Katrs, kas veic pasūtījumu saņem uz epastu vēstuli, cik ilgā laikā saņemsiet preci, kā arī informāciju par preci.
Kleitas uz apmaiņu arī netiek piegādātas nākamajā dienā. Ja pircējs nevēlas gaidīt preci uz apmaiņu viņam nauda par preci tiek atgriezta.
Pircējai tika atvesta viena kleita un nauda par otru kleitu tika ieskaitīta viņas norādītajā kontā, jo diemžēl viņas izvēlētais modelis tika izpirkts, piedāvājam iegādāties citu kleitu, bet kliente atteicās, tādēļ naudu atgriezām.
Lūgums pirms veicat pasūtījumu iepazīstaties ar mūsu veikala noteikumiem, lai nesanāk, ka esam kādu piemānījuši.

I Irēna 09.12.2010

Varējāt arī pakomentēt kādēļ atrunātajos tikšanās laikos regulāri necēlāt telefonu, laicīgi neatbildējāt uz e-pastiem un tikšanās "pajuka", arī to kādēļ viss process ievilkās 2 mēnešus...arī to, ka pēc pirmās reizes, kad paziņojāt, ka manis apmaksātā kleita nav tomēr vairs, vietā piedāvājāt esošu, citā krāsā, uz ko es piekritu, bet tad atkal tā mistiski, pēc Jūsu vārdiem, pazudusi noliktavā utt. Jā, naudu Jūs par 2.kleitu atgriezāt. Nenoliedzu. Bet es pie Jums griezos, lai nopirktu keitas, pirms es iemaksāju naudu, saņēmu apstiprinājumu, ka viņas ir, samaksāju, gaidīju, nokavēju visus pasākumus un tērēju laiku, nervus zvanu medībām utt. Galu galā varējāt arī vienkārši atvainoties cilvēkiem, nevis rakstīt šeit atbildes komentārus tādā stilā, it kā sūdzības te būtu nepamatotas un no mušas izpūst zilonis, un Jūs esat cienījama biznesmene...

Z Zanda 11.12.2010

Arī es nolēmu pasūtīt 2 apģērba gabalus no www.w-l.lv, kuras vēl joprojām neesmu saņēmusi, uz e-pastu atbildi man arī neviens nesniedz, uz kuru laiku mana prece varētu būt. Preci es pasūtīju jūlija beigās, jo augustā bija jābūt pasākumā, uz kuru man nācās tērēt lieku naudu par citu kleitu. Tagad ir decembris un mana prece vēl kaut kur ceļo.
bija tā, ka pasūtījums pienāca(tas notika samērā ātri pēc pasūtījuma veikšanas), bet diemžēl bija par mazu, nācās sūtīt atpakaļ, un no tā brīža es vēl gaidu savu kleitu ar ko iet uz kāzām. uz epastiem atbildes tiek sniegtas samērā novēloti. Neesmu no cilvēkiem, kam patīk konfliktēt, bet nu šis man kaut kā iekoda nervā.

K kika 11.12.2010

Es par nekvalitatīvu preci saņēmu naudu tikai pēc 30 dienām un ar lielām mokām. Kaut arī tika solīts līdz nedēļas beigām (atvedu preci otrdien), laikam ja es par sevi neatgādinātu nauda arī netiktu atgriezta.

S ss 12.04.2011

Serviss ir vienkārši sūdīgs. Klausuli neviens necel, uz e-pastu atbild ar kāvējumiem, ja atbild vispār.
Savāds kantoris. Pirmo reizi redzu, ka cilvēki tā strādā.
Pasūtīju vienu preci, aizsūtīja pavisam citu, kas pat nebija mans izmērs. Nu tas tā... Prece pat nebija tīra.
Ir vērts tomēr pārbaudīt preces stāvokli pirms sūtīt pircējam.
Mīļas meitenes! Neiesaku Jums saskārties ar šo veikalu. Pasargājiet savus nervus!
Ir daudz labāki un laipnāki veikali!

C Clio2008 17.01.2012

Es savukart loti gribeju pasutit no viniem apgerbu, tik skaistas drebes un tada izvele, neviena cita interneta veikala tik daudz modelu nebiju redzejusi, bet bija bail nedaudz sutit. Uzrakstiju uz epastu vai nevar sarunat, ka norekinasos, kad sanemsu preci. Meitene, atbildeja, ka ja varot (tik vajadzeja tadu ka mazu drosibas naudu iemaksat 1 Ls). Pec divam nedelam uz manu pasta nodalu atnaca prece, turpat pasta norekinajos par preci. Taka varu teikt visu to labako!

I inri 06.12.2012

Pasūtīju www.welllooking.lv cepuri 13.novembrī 2012.g., 14.novembrī apmaksāju atsūtīto rēķinu. Preci neesmu saņēmusi vēl šodien 06.12.2012.
Kad sāku nepārtraukti zvanīt (jo telefonu neviens necēla) un uzrakstīju epastu ar jautājumiem, kad varēšu saņemt cepuri, man tika uzrakstīts:

Sveiki!
Diemzel nesanaca Jums atzvanit, ludzu atsutiet savu konta numuru, nakamas
nedelas beigas atgriezisim naudinu.

Vai ir normāli, ka pārskaitīto naudu man vēl tagad jāgaida, kad atmaksās?! Ceru, ka vispār atmaksās! Turklāt, nekādu paskaidrojumu, kāpēc tik ilgi vispār preci bija jāgaida.
Būs jārīkojās radikāli! ŅEMIET VĒRĀ patiešām reālas atsauksmes, ja negribat zaudēt naudu..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes